جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه تأکيد کرد: دشمنان اسلام و قرآن مطمئن باشند که نام پيامبر اسلام حضرت محمد (ص) و اهل بيتش روز به روز در تمام دنيا همانند ستارگاني درخشان بيشتر خواهند درخشيد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار عراقي جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه طي مراسمي که به همت هيئت ورزش زورخانه اي و پهلواني نيروي زميني سپاه و با حضور هيئت‌هاي ورزشي تکواندو، جودو، کاراته، کوهنوردي و جمعي از پيشکسوتان ورزش زورخانه‌اي و باستاني در محكوميت هتك حرمت به ساحت پيامبر برگزار شد، با بيان اينکه  اين ورزش منش بزرگوارانه را در فرد به ظهور مي‌رساند، اظهار داشت: ورزش باستاني و زورخانه‌اي، ورزشي مخصوص ايرانيان بوده که با آيين و مذهب شيعي ما يعني ذکر صلوات و دعا، گره خورده است.

وي تأکيد کرد: ما سربازان ولايت با ابراز انزجار از کساني که به ولي نعمت ما و پيامبر بزرگ اسلام حضرت ختمي مرتبت پيامبر رحمة للعالمين توهين کرده‌اند، از همين جا اعلام مي‌کنيم که تا پاي جان در برابر توهين کنندگان به ساحت نبي اکرم خواهيم ايستاد.

جانشين فرمانده نيروي زميني با تأکيد بر اين که کساني که چنين توهيني به ساحت نبي اکرم کردند، دنباله رو ابولهب‌ها هستند، گفت: 1400سال است که استکبار با تمام توانمندي‌هاي خود نتوانسته حب اسلام را از دل مسلمانان بيرون کند و به کوري چشم آنها نام پيامبر و اهل بيت بيشتر در صفحه روزگار مي‌درخشد.

سردار عراقي ادامه داد: اينها هنوز متوجه اين نکته نشده‌اند که اسلام در جان مسلمانان ريشه دوانده است و منادي وحي، منادي انسانيت، آزادي و تمام خوبي‌ها و ارزش‌ها است؛ خداوند پيامبري را فرستاد که بر شرافت، استقلال و عظمت خود گواهي دهد به يقين بعد از 1400 سال اينها همان راهي را مي‌روند که اجداد و اسلاف هتاک رفته اند.

جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه تأکيد کرد: دشمنان اسلام و قرآن مطمئن باشند که نام پيامبر اسلام حضرت محمد(ص) و اهل بيتش روز به روز در تمام دنيا همانند ستارگاني درخشان بيشتر خواهند درخشيد؛ ما همين جا با محکوميت توهين به ساحت مقدم نبي اکرم(ص) اعلام مي کنيم، تا پاي جان در اين راه ايستاده‌ايم و خاک بر دهان آن‌ها خواهيم کرد.

همچنين در آغاز اين مراسم، ورزشکاران با شعار لبيک يا رسول‌الله به سالن زورخانه وارد شدند و ميدان دار و مرشد زورخانه با به صدا درآوردن زنگ گفت: برنامه امروز نمادي از ورزش باستاني و منش پهلواني ايرانيان است و ما اينجا جمع شده‌ايم تا به دشمنان اسلام و قرآن اين پيام را دهيم که براي دفاع از دين و قرآن و اهل بيت تا پاي جان ايستاده‌ايم و توهين به ساحت پيامبر را محکوم مي‌کنيم.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار