معترض بحريني با بيان اينکه در بحرين جوانان را به علت تشابه اسمي با برخي معترضين به شهادت مي‌رسانند،‌ گفت: استفاده از سلاح ساچمه‌اي طبق قانون در بحرين ممنوع است ولي با اين حال شاهد استفاده از اين نوع سلاح در به شهادت رساندن اطفال و جوانان بحريني هستيم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در هفته همبستگي ايرانيان با زندانيان بحريني كه به همت اتحاديه بين المللي امت واحده اسلامي كه در دفتر مطالعات فرهنگي برگزار شد، پدران دو تن از شهداي بحريني علي جوادالشيخ و محمدابوتاكي با اشاره به جنايات سران آل‌خليفه در به شهادت رساندن اطفال و جوانان بحريني مطالبي را بيان کردند.

پدر شهيد علي جوادالشيخ با بيان اينكه سران آل‌خليفه جنايات زيادي را عليه معترضين مرتكب مي‌شوند گفت: فرزند من طفل 14 ساله‌اي بود که با اصابت گلوله در سه ناحيه از ستون فقرات، زانو و صورت به بيمارستان منتقل شد و در آنجا به شهادت رسيد

وي افزود: زماني كه فرزندم به علت عدم رسيدگي پزشکان به شهادت رسيد، علت عدم رسيدگي به وي را از آنان پرسيدم که در پاسخ من گفتند که حكومت به آنها اجازه رسيدگي به بيمار شما را نداده است.

اين معترض بحريني در ادامه پادشاه بحرين را مسئول جان دادن جوانان در خيابان‌هاي بحرين دانست و گفت: مردم بحرين خواستار قصاص آل‌خليفه هستند و هيچ چيز ديگري مردم را راضي نمي‌کند.

وي با اشاره به اينکه تا به امروز 114 شهيد در بحرين داشته‌ايم که نشاندهنده عمق جنايات آل خليفه است، تصريح کرد:  دادن شناسنامه به غير بحريني‌ها براي تغيير ساختار جمعيتي بحرين، و تخريب مساجد در بحرين از ديگر دلايل عدم صلاحيت آل‌خليفه براي حکومت بر بحرين است.

در ادامه پدر شهيد محمود ابوتاكي با بيان اينكه سران بحريني يك قبيله جاهل و دست نشانده آمريكا هستند اظهار داشت: كساني كه هم اكنون در حال حكمراني بر مردم بحرين هستند دستنشانده دول عربي منطقه و نماينده آمريكا هستند.

وي با بيان اينكه پسر نوجوانش در يكي از ميدان‌هاي بحرين كشته شد يادآور شد: پسر من زماني به شهادت رسيد که پادشاه بحرين اعلام کرده بود كه مردم حق تجمع در ميدان‌هاي بحرين را دارند و احدي حق برخورد با معترضين را ندارد.

معترض بحريني در ادامه بيان كرد: استفاده از سلاح ساچمه‌اي طبق قانون در بحرين ممنوع است ولي با اين حال شاهد استفاده از اين نوع سلاح در به شهادت رساندن اطفال و جوانان بحريني هستيم.

وي در ادامه گفت: در بحرين افرادي را كه تشابه اسمي با برخي معترضين دارند ولو اينكه خودشان از معترضين نباشند را به دليل همين تشابه اسمي به شهادت مي رسانند.

اين معترض بحريني در پايان با اشاره به اشغالگري‌هاي عربستان سعودي در بحرين تأكيد داشت: اين قبيله جاهليت با رفتارهاي منافقانه خود و پخش اخبار دروغ و فرافكني در رسانه‌هاي بحريني به اعمال ضد انساني خود ادامه مي دهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار