معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت املاک در شهر برازجان عنوان کرد: خرید و فروش ملک، زمین و مسکن، اجاره و رهن باید با نظارت و برنامه‌ریزی مطلوب ساماندهی شود.





به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، کوروش دهقان صبح امروز در نشست تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفاه و آسایش مردم در تمامی عرصه‌ها یکی از مهم‌ترین وظایفی است که مدیران اجرایی بر عهده دارند و باید با عزم جزم در این مسیر گام بردارند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد رفاه و آسایش روانی و اجتماعی مردم از اهمیت مضاعفی برخوردار است و مسئولان باید با نظارت کافی و تسلط بر وضعیت بازار از رشد صعودی و غیر قانونی اجناس جلوگیری کنند.

دهقان با اشاره به وظیفه سنگین اعضای کمیسیون تنظیم بازار در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بیان داشت: یکی از وظایف مهم اعضای کارگروه تنظیم بازار نظارت بیشتر بر بازار و جلوگیری از افزایش نرخ غیر قانونی اقلام ضروری و نیاز مردم است و باید در این زمینه دقت نظر کافی داشته باشند.

وی احتکار کالا و اجناس را پایمال کردن حقوق مردم دانست و اضافه کرد: صیانت و دفاع از حقوق مردم وظیفه‌ای است که مسئولان در حوزه‌های مختلف بر عهده دارند و در حوزه تنظیم بازار هیچ مغازه‌ای حق احتکار کالا را ندارد و تعزیرات حکومتی باید با محتکران به‌شدت برخورد کند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت افزایش بازرسی‌ها اذعان داشت: نظارت و بازرسی بیشتر و به صورت روزانه از اصناف، نصب برچسب قیمت اجناس از مهم‌ترین وظایفی است که این کارگروه برعهده دارد و در بازرسی‌های خود باید به‌طور دقیق مورد توجه قرار دهند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت املاک در شهر برازجان عنوان کرد: خرید و فروش ملک، زمین و مسکن، اجاره و رهن باید با نظارت و برنامه‌ریزی مطلوب ساماندهی شود تا جلوی دلالان زمین در برازجان گرفته شود و قیمت‌ها به صورت کارشناسی ارزیابی شود.

دهقان تصریح کرد: تاکسی‌ تلفنی‌ها تا یک ماه آینده ساماندهی شده و اتحادیه تاکسیرانان در برازجان فعال می‌شود و انتظار می‌رود این اتحادیه در راستای رفاه و آسایش مضاعف و بیش از پیش مردم در عرصه و حرفه خود گام بردارد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، املاک ، برازجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.