رئيس مجموعه جمعيت ملي دموكراتيك بحرين گفت: قدرت‌هاي بزرگ بدانند که قطع دخالت‌هاي آمريكا در پوشش و حمايت از حكومت بحرين مناسب‌ترين راه حل بحران بحرين است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در هفته همبستگي ايرانيان با زندانيان بحريني كه به همت اتحاديه بين المللي امت واحده اسلامي كه در دفتر مطالعات فرهنگي برگزار شد، فاضل عباس رئيس مجموعه جمعيت ملي دموكراتيك بحرين اظهار داشت: تمامي فعالان و معترضين بحريني تا به امروز اميد داشتند كه اصلاحاتي كه حكومت آل‌خليفه به آن وعده داده بود عمل كند، ولي هم اكنون ما شاهد يك بحران واقعي در بحرين هستيم و آنها هيچ گونه تغيير و يا اصلاحاتي را انجام نداده‌اند.

وي در ادامه افزود: قوانين 1993 به قانون اساسي 2003 تبديل شد كه مردم اين قانون را قبول نداشتند چرا كه "ميثاق ملي" نتوانست بحران سياسي بحرين را حل و فصل كند و اين شرايط منجر به انفجار در 14 فوريه شد.

فاصل عباس با بيان اينکه ثروت اندوزي خاندان آل‌خليفه، شيوع فقر و ظلم و بيداد حاکمان دليل بروز انقلاب در بحرين شد، اظهارداشت: تمامي قوا كاملا تحت سيطره پادشاه هستند و دخالت همه جانبه حكومت در انتخابات مجلس به اين دليل بود كه بتوانند مجلس را كاملا دست نشانده خود كنند.

وي با بيان اينکه قلع و قمع معترضين توسط آل‌خليفه خشم مردم بحرين را بيشتر کرد، گفت: با توجه به اينکه وزير خارجه بحرين در ژنو مأمور اجراي حقوق بشر در بحرين شد، تاكنون شاهد چنين مسئله‌اي از سوي حاکمان بحريني نبوده‌ايم.

اين فعال حقوق بشري با تأكيد بر اينکه اعمال آل‌خليفه با چراغ سبز آمريكا صورت مي‌گيرد، تصريح کرد: حمايت همه جانبه آمريكا و انگليس در پوشاندن جرايم حكومت سران آل‌خليفه عليه مردم كاملا واضح است.

فاضل عباس در پايان به نقض حقوق بشر عليه معترضين و زندانيان بحريني اشاره و خاطرنشان کرد: قدرت‌هاي بزرگ بدانند که راه حل بحران‌هاي بحرين به دست آنان صورت نمي‌گيرد،‌ لذا قطع دخالت‌هاي آمريكا در پوشش و حمايت از حكومت بحرين مناسب‌ترين راه حل بحران بحرين است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار