سرمربی تیم علمدار کربلا گفت: سه تیم در سه لیگ اینده سازان ، سوپر لیگ و لیگ برتر داریم که در هر سه لیگ صدرنشین رقابت ها هستیم.

عصمت السادات حسینی پس از درخشش تیمش در سوپرلیگ و لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به لطف خدا و حمایت صاحب نام تیممان و همدلی بچه ها سوپرلیگ را که حضور نخست تیم ما بود در آن بود را در روز اول رقابت ها به نام خود ثبت کردیم تا پرچم افتخارات تیم علمدار را برفراز هر سه لیگ برتر، آینده سازان و سوپرلیگ به اهتزاز در آوریم.

وی تصریح کرد: تیم ما در سوپرلیگ ملی پوش زیادی ندارد اما روحیه بچه ها با همدلی که دارند آنقدر خوب و آماده است که توانستند رقبای سخت سوپرلیگ را پشت سر بگذارند و جایگاه نخست را به خود اختصاص دهند.

وی همچنین گفت: در لیگ برتر هم توانستیم از سد تیم هیئت کاراته مازندران و دلفین سیاه به راحتی بگذریم و در گروه یک لیگ برتر بر صدر جدول بنشینیم.

حسینی در خصوص داوری این دوره از رقابت ها گفت: در این دوره از رقابت های لیگ، یکسری داوران جدید برای کارورزی آمده بودند و خوب به طبع اشتباهاتی نیز داشتند ولی آنقدر در بحث داوری بانوان همیشه اعتراض بوده و توجهی هم نشده دیگر کسی اعتراض هم نمی کرد چون می دانستند اثری ندارد ، چون اعتراضات پیگیری نمی شود سرمربی تیم فولاد در ادامه به صحبتهایش به حریف هفته آینده تیمش اشاره کرد و گفت: هفته دوم سوپر لیگ برای ما هفته سختی است زیرا با تیم پر قدرت فولاد مبارکه سپاهان در دور اول روبرو می شویم.

تیم فولاد سپاهان حریف قدرتمندی است و مهره های خوب زیادی دارد بنابر این ما یک رقابت سخت را در هفته آینده تجربه خواهیم کرد.

حریف دیگر ما در هفته آتی تیم تلوان گیلان است که در سوپر لیگ جزو تیم های خوب به شمار می رود.

وی اضافه کرد: هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت و از هیچ حریفی هم نباید ترسید اگر تیمی را دست کم بگیری بازنده ایی و اگر از حریف قوی بترسی بازنده ایی، بنابر این ما در برابر دو حریف قوی و متوسط به رقابت می پر دازیم که نه در برابر حریف خود را می بازیم و می ترسیم و نه حریف متوسط را ضعیف می شماری و دست کم می گیریم.

وی در زمینه برگزاری مسابقات خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات امسال با سال های گذشته متفاوت است مسول برگزاری کارش را بلد است آنها آنقدر برخورد خوب و شایسته ای دارند که علارغم تنشهایی که گریبان گیر مربیان است با آرامش کار خود را انجام می دهند و باعث می شوند که این آرامش به مربیان هم انتقال داده شود بنابر این ناخود آگاه یک همکاری دو طرفه بین مسئولین و مربیان ایجاد می شود که این احساس در روند کار لیگ تاثیر بسزایی دارد./ق

برچسب ها: کاراته ، بانوان ، لیگ ، جدول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار