مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجانشرقی گفت : شیوه های اجرایی در امر ساماندهی جوانان باعث کاهش معظلات اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگارن تبریز، اسماعیلی امروز در دومین نشست ستادی ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجانشرقی با تاکید بر سخن پیامبر اکرم (ص) در خصوص جوانان از مدیرانی که در این نشست حضور نداشتند انتقاد کرد و گفت : اهمیت کار استانی و تقسیم کار در بخش جوانان بر همگان روشن و یک وظیفه شرعی ، دینی و ملی است و باید مدیران اهتمام بسیاری بر امر ساماندهی جوانان و کاهش مشکلات جوانان داشته باشند.

وی افزود : برنامه ریزی ، طراحی و سرمایه گذاری در بخش جوانان موجبات کاهش مشکلات اجتماعی شده تشکل های مردم نهاد فعال در بخش جوانان در استان میتوانند در اجرای این برنامه نقش مهمی را ایفاء کنند.

وی مقوله ازدواج را یکی از مهمترین اهداف ستاد دانست و افزود : از کلیه ظرفیت ارگانها باید استفاده بهینه کرد و مطبوعات نقش کلیدی و مهمی در اگاه سازی جوانان در ازدواج و زندگی پایدار دارند و بایستی نقش مطبوعات و رسانه ملی بیش از باشد.

با حضور دکتر اسماعیلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجانشرقی ، حسن کلاشو معاون مدیر کل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی ذیربط با بخش جوانان دومین نشست ستادی ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجانشرقی در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی برگزار و برنامه های پیشنهادی دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجانشرقی تصویب شد/س

 

برچسب ها: شیوه ، ساماندهی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.