مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر گفت: هلال احمر از 15 تا 21 مهر ماه، میزبان 21 برنامه در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی دارد.

پویا حاجیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه ها شامل برگزاری مانور تیم های ایثار در استان لرستان، برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان، تولید و پخش برنامه های آموزشی از صدا و سیماست.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های آن برگزاری گردهمایی مربیان نمونه و فعالان آموزش و پژوهش کشور، افتتاح یکپارچه و هماهنگ طرح های عمرانی آماده بهره برداری در سراسر کشور، افتتاح خط ملی مهرگویان ویژه کودکان، برگزاری مانور تخصصی امداد و نجات در شرایط واقعی، برگزاری مانور ساعت صفر، برگزاری گردهمایی و جلسات باشگاه امدادگران و نجاتگران و اجرای برنامه های توانمندسازی روسای خانه های داوطلب روستایی و .... از برنامه هفته کاهش بلایای طبیعی است.

حاجیان خاطر نشان کرد: نامگذاری هفته کاهش بلایای طبیعی به دليل زمین لرزه 7.9 ریشتر که سال 1923 میلادی در منطقه کاتتوی ژاپن که بیش از 140 هزار نفر کشته داشت و مصادف با 20 مهر ماه است که روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی نام نهاده شده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار