مرحله نخست مجتمع تفریحی - توریستی «هوتو» در شهرستان بهشهر به بهره‌برداری رسید.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: مرحله نخست مجتمع تفریحی توریستی سبز گستر هوتو زیر نظر یک گروه 50 نفره از بخش خصوصی اداره می‌شود

فرزانه با اشاره به ورود حدود 40 میلیون گردشگر داخلی و خارجی در نوروز و تابستان 91 در استان مازندران، افزود: اگر قرار است در استان مازندران به یک اشتغال مستقیم و پایدار دست یابیم باید جذب گردشگر داشته باشیم و این مهم با کمک همه دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است.

وی گفت: شرکت مجتمع تفریحی توریستی سبز گستر هوتو برای اینکه در قالب یک تعاونی فعالیت کند از پیچ و خم‌های زیادی عبور کرد تا بتواند زمین را تملک کرده و فاز نخست آن را به مرحله اجرا بگذارد.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یکی از امتیازات شهرستان بهشهر را قرار گرفتن در مسیر بارگاه امام هشتم(ع) عنوان و خاطرنشان کرد: باید از این امتیاز بزرگ در جهت ایجاد اشتغال بهره‌برداری می‌شد اما به دلیل برخی مشکلات از جمله قوانین منابع طبیعی و قوانین مربوط به احداث مراکز گردشگری، استفاده مناسبی صورت نگرفت.

وی به آغاز بکارساخت رستوران و سالن‌های پذیرایی مجتمع تفریحی توریستی سبز گستر هوتو در ضلع شرقی فاز دوم به زمین زده شد اشاره کرد و گفت سازمان گردشگری 50 میلیون تومان را برای ساخت آن مساعدت کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.