نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراك گفت: رمز موفقیت كشور در پایداری ایمان و توجه به اخلاقیات با تكیه بر مجاهدت و فداكاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراك افزود: همدلی و همبستگی ملت ایران در مقابل دسیسه های مختلف دشمن سدی بلند و محكم است كه ترفندهایی همچون تهدید و تحریم و تبلیغات منفی بر آن اثر ندارد.

وی اظهار كرد: مسوولان نظام نیز باید در شرایط سخت كنونی كه بر كشور اعمال شده با هوشیاری و دقت نظر تصمیم گیری كرده و با اعتماد و اقتدار در راستای كشوری مستقل و اسلامی گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی بیان كرد: حفظ وحدت نظام اسلامی ایران در گرو تلاش های بی وقفه مسوولان و آگاهی مردم از اهداف عالی انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب است كه باید به عنوان مكتبی عقلانی و دینی به گوش جهانیان برسد.

آیت الله دری نجف آبادی توضیح داد: صداقت در امانت داری باید به عنوان مهمترین خصلت مدیران و مسوولان نظام مورد توجه قرار گیرد تا روح امنیت و اعتماد بیش از گذشته در بین مردم و دست اندركاران نظام تقویت شود.

وی خاطر نشان كرد: راهنمایی و استفاده از رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه در جامعه كنونی بزرگترین و مهمترین عامل پیروزی علیه نظام سلطه و دشمن تا دندان مسلح است كه باید با تدبر و همفكری به منصه ظهور گذاشته شود.

امام جمعه اراك ادامه داد: ملت ایران مردمی برگرفته از رمضان و عاشورا است كه مقاومت، ایثار و شهادت با روحیات آنها عجین شده و گره خورده است و تهدیدات و تبلیغات منفی دشمنان انقلاب، تاثیری بر آنها نداشته و نخواهد داشت.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: هم اكنون با قرار گرفتن در هفته نیروی انتظامی اقدامات شاخص این نیروی مردمی و سخت كوش نشان از اهمیت موضوع امنیت و آرامش در سطح جامعه است كه با همت مردم و همكاری همه اقشار، موفقیت های زیادی كسب شده است./س

برچسب ها: موفقیت ، مجاهدت ، فداکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.