سندرم دان...تلخی اضافه داشتن!

بهمن هدایتی در کلاشينکف ديجيتال خود نوشت:مونگل‌ها زبان بزرگ دارند و عضلات بسیار شل و کف دست‌شان یک شیار خیلی بزرگ به جای خط‌های معمول کف دست،به همین‌خاطر هیچ فالگیری نمی‌تواند فال‌شان را بخواند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، مونگلیسم اصطلاح بی‌رحمانه‌ای است برای این مریضی، از آن اصطلاح های بی‌رحمانه -عوامانه، چون چشم‌های بچه‌های سندرم‌دانی کشیده و شبیه مغول‌ها می‌شود به آنها می‌گویند «مونگل»! برگردان اسم کشور مغولستان-مونگلیا-

مونگل‌ها زبان بزرگ دارند و عضلات بسیار شل و کف دست‌شان یک شیار خیلی بزرگ به جای خط‌های معمول کف دست، به همین‌خاطر هیچ فالگیری نمی‌تواند فال‌شان را بخواند! البته فال خاصی هم ندارند، چون معمولا تا 35 - 40 سالگی زنده می‌مانند...

سندرم‌دانی‌ها، مونگل هستند چون یک چیز اضافه دارند، یک کروموزم اضافه، 27 تا دارند، به جای 26 تا، ولی همین کروموزم اضافه کار را خراب کرده است، خیلی حرف است که چیزی زیاد داشته باشی ولی اینقدر کم بیاوری!

سندرم دانی‌ها ، اما یک خاصیت شگفت‌انگیز دارند، از هر نژاد و تیره‌ای که باشند، شبیه هم هستند،یک شباهت شگفت انگیز و عبرت انگیز شاید! مهندسی معکوس‌اش می‌شود این که: همه اختلافات و تفاوت‌ها از «نداشتن» آن کروموزم نحس 27 می‌آید! می‌دونی؟

برچسب ها: سندرم ، دان ، بهمن ، هدایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار