دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم خراسان شمالی در استقبال از رهبری حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  در بیانیه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی آمده است: پس از سال‌ها شوق دیدار، انتظار تشریف فرمایی رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان به پایان رسید و سرزمین و دیار شهیدان و گنجینه فرهنگ‌ها با تعدد قومیت‌ها مفتخر است تا قدمگاه عزیزی از نسل کوثر و سلاله پاک رسول خدا (ص) قرار گیرد و چشمان بی‌رمق ما به رویت هلال جمالش به وجد آید.

در این بیانیه آمده است: خداوند منان را شاکریم که به عنوان جامعه فرهنگی و مسجدی به یمن شیرینی و حلاوت این وصال، همگام با اقشار شریف استان با حضوری شکوهمند به دیدار یار بشتابیم و با استقبالی پرشور و صمیمی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خلق و ثبت صحنه‌های بی‌بدیل، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار استان بیافزاییم.

این بیانیه می‌افزاید: باشد به لطف پروردگار از آثار، برکات و عطایای معنوی و مادی این سفر خاطره‌انگیز بهره‌مند شده و در توسعه بیش از پیش استان و سرافرازی و عظمت ایران اسلامی تلاش نماییم./ج1

برچسب ها: بجنورد ، حماسه ، دبیرخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.