جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به منافقین و نوکران آمریکا هشدار می‌دهد اگر بخواهند از "نمد" تهدیدات و تحریم‌های اقتصادی دشمن "کلاهی" برای خود بسازند، ما آن کلاه و نمد را به خون سرشان آغشته خواهیم کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در بيانيه اي  به منافقین و نوکران آمریکا هشدار می دهد اگر بخواهند از "نمد" تهدیدات و تحریمهای اقتصادی دشمن "کلاهی" برای خود بسازند، ما آن کلاه و نمد را به خون سرشان آغشته خواهیم کرد.
 
 
مردم آگاه ایران
وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه ای چهارشنبه گذشته اعلام کرد؛ارزش ریال ایران بیش از دو سوم کاهش پیدا کرده است و تحریمها روی اقتصاد ایران اثر گذاشته است . رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که اعمال فشارها درسترین رویکرد است.

ناآرامی در روز چهارشنبه در بازار بهانه را به دشمن داد که به توهمات خود در اعمال فشار به ملت ایران امیدوار شوند.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار تهران به دولت آمریکا هشدار می دهد،ادامه اعمال فشارها جز افزایش نفرت ملت ایران نسبت به دولت آمریکا فایده ای ندارد.

ملت ایران هیچ نیازی به دولت آمریکا ندارد و طی نیم قرن اخیر جز خیانت و جنایت چیزی از سیاستمداران آمریکا ندیده است.ملت ما هنوز خیانت دولت آمریکا در سرنگونی دولت قانونی ایران و کودتای 28 مرداد 1332 را فراموش نکرده است.

ملت ایران هنوز حمایت دولت آمریکا از کشتار ملت مارا در سالهای 56 و 57 در جریان نهضت امام خمینی(ره) فراموش نکرده است.

ملت ایران کودتای نوژه و حمایت آمریکا از گروهکهای ضد انقلاب و راه اندازی جنگ تحمیلی 8 ساله را فراموش نکرده است.

ملت ایران هنوز خبر دردناک فاجعه سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی را بر فراز خلیج فارس با موشک ناو آمریکایی مستقر در آبهای خلیج فارس فراموش نکرده است.

ملت ایران حمایت های بی چون و چرای آمریکا از رژیم اشغالگر قدس و کشتار بیگناهانی در سرزمینهای اشغالی فلسطین را فراموش نکرده است.

ملت ایران راه اندازی جنگ نرم در سال 1378 و 1388 را علیه نهضت اسلامی و ملت شجاع ایران فراموش نکرده است .

اگر آمریکائیها فکر می کنند با اعمال فشارها ،ملت می تواند این خاطرات تلخ و خیانت بار را فراموش کند و سر تسلیم فرو آورد اشتباه عظیمی را مرتکب شده است.

بازاریان در طول 150 سال اخیر و در نهضت های مشروطه و نهضت ملی شدن نفت و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) همواره پشتیبان مراجع تقلید و قیام ملت ایران بوده اند و خود پیشاپیش نهضت های مردمی حرکت کرده اند و به این رویکرد افتخار می کنند.

گلایه بازاریان از دولت بدلیل بی تدبیری در مدیریت اقتصادی کشور هیچ ربطی به آمریکا ندارد و بازارهای اسلامی در حمایت از نظام و کشور و تبعیت از رهبری ،همیشه در صف اول ایستاده اند.
بازاریان توطئه "فتنه" و "انحراف" در انتقام گیری از نظام و انقلاب را همیشه رصد می کنند و در زمان مقتضی پاسخ آن را خواهند داد.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار سراسر کشور ضمن محکوم کردن توطئه های آمریکا در اعمال فشار و تحریم و تهدید علیه ملت ایران اعلام می دارد ما خود را برای روزی آماده کرده ایم که با بذل جان و مال خود از حیثیت امام و رهبری و انقلاب دفاع کنیم .اطمینان داریم پنجه های نیرومند روزی گلوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فشار خواهد داد و آنها را تا سرحد مرگ پیش خواهد برد .

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار از قوه قضائیه می خواهد کسانی که به قصد اخلال در نظام اقتصادی کشور در هر سمتی با دشمن در ضربه زدن به ملت همگرایی می کنند ،به اشد مجازات محکوم کنند.

دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی کوچکتر از آن هستند که به نظام اسلامی آسیب بزنند .

دولت با اصناف،تجار و تولید کنندگان در مبارزه با فشارهای اقتصادی مشورت کند و در طرحهای اقتصاد مقاومتی آنها را مشارکت دهد.

بنگاههای اقتصادی دولت باید به تعهدات خود در مورد فعال کردن مرکز مبادلات ارزی عمل کنند و با عرضه به موقع و بدون وقفه و به اندازه ،پاسخگوی تقاضای ارز در بازار باشند و پایبند به خرد جمعی باشد و جدا از اجتهاد شخصی پرهیز نمایند .

دولت باید در سالم سازی محیط کسب و کار با بازاریان همکاری کند . کار شریف اقتصادی را نباید با بی تدبیری تا سرحد قمار اقتصادی فروکاهید . انضباط بازار باید با انضباط مالی دولت باهم بخواند و یکدیگر را ترجمه کند.

ما از قوای سه گانه می خواهیم با تعامل و همدلی به دغدغه های مردم در بازار و بویژه دغدغه های مراجع عالیقدر شیعه که همواره دغدغه معیشت مردم را دارند پاسخ دهند.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار در پایان به منافقین و نوکران آمریکا هشدار می دهد اگر بخواهند از "نمد" تهدیدات و تحریمهای اقتصادی دشمن "کلاهی" برای خود بسازند ، ما آن کلاه و نمد را به خون سرشان آغشته خواهیم کرد.

انتهاي پيام/
   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار