فرماندار شهرستان دماوند گفت: این سازمان، ارتباط بسیار نزدیکی با اقشار مختلف جامعه دارد و توانسته است عملکرد بسیار خوبی را بر جای بگذارد.

علی‏ رضا قاسمی‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: «سرمایه اجتماعی، اقتدار پلیس» شعار امسال این نیرو است که در این زمینه با تکیه بر دانش مبتنی بر روش ‏های دقیق و علمی کار خود را به پیش خواهد برد و شاهد رشد و بالندگی آن بیش از گذشته خواهیم بود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی با اقدامات و خدمات مطلوبی که ارائه کرده، توانسته است سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردمی را به خود جلب کند.

قاسمی‏ فرزاد افزود: امروز در سایه رهبری حکیم و فرماندهی مقتدر توانسته ‏ایم نیروهای مسلح را در اوج بالندگی نگه داریم.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: نیروهای انتظامی در عرصه‏ های مختلف وظایف خود را که همان حفاظت و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، به شایستگی انجام می‏ دهند.

وی افزود: نیروهای مسلح در طول سالیان بعد از انقلاب در عرصه‏ های مختلف آزمون خود را به خوبی و شایستگی پس داده ‏اند و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که مظهر اقتدار داخلی محسوب می ‏شود، جانانه در مقابل دشمنان دفاع کرده و نظم و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

قاسمی‏ فرزاد بیان کرد: پلیس به ویژه پلیس 110 در سراسر کشور نقش بسیار خوبی در استقرار امنیت و حاکمیت نظام داشته و در کنار دیگر بخش ‏ها توانسته است خدمت خوبی را ارائه کند.

فرماندار شهرستان دماوند نیروی انتظامی را که در حوزه‏ های مختلف همچون پلیس امنیت، مبارزه با مواد مخدر، راهور، معاونت وظیفه عمومی، صدور گذر نامه، یگان حفاظت، امداد، مرز بانی، آگاهی و . . . خدمت می‏کند، بزرگ‏ ترین سازمان کشور توصیف کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.