اردوی تیم ملی ایران آغاز شده تا اعضای تیم برای بازی باکره جنوبی آماده شوند و در این میان کی روش از چهار بازيکن استقلال برای این بازی دعوت کرده است که این موضوع مورد توجه و رضایت اعضای این تیم نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیش از این اعضای تیم استقلال اعتراض خود را به نحوه انتخاب نفرات اعلام کردند و این شرایط طوری پیش رفت که مسئولان واعضای تیم نارضایتی کامل خودرا به کی روش اعلام کردند.

گفتنی است: پس از بازی بالبنان مسئولان اعلام کردند که به بازی هاي  بعدی امیددارند و در این مدت استقلال با شرایط بهتری روبرو بوده و به همین دلیل اعضای تیم توقع دعوت از چهار بازیکن به اردوی تیم ملی را نداشتند.

پیش از این قرار بود بین شش تا هفت بازیکن از تیم استقلال به اردوی تیم ملی فراخوانده شوند تا مشخص شود که کی روش شرایط کل تیم را در بازی های لیگ زیر نظر دارد، اما دعوت از چهار بازیکن باعث شد اعتراض مسئولان و مربیان تیم اعلام شود مخصوصا اینکه اعضای این تیم معتقدند نباید از تیم پرسوپولیس تعداد بیشتری بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می شوند زیرا شرایط پرسپولیس با استقلال قابل قیاس نیست و این تیم که نتایج خوبی کسب نکرده و بازیکنانش نیز عملکرد خوبی نداشته با اوضاع بهتری روبرو هستند وهفت ملی پوش دراختیار دارند، اما در استقلال اوضاع متفاوت است.

شایان ذکر است: اعضای تیم استقلال دراین خصوص اعتراض خود را اعلام کردند و معتقدند که مسئولان و مربیان در تیم ملی درحق استقلال اجحاف کرده و شرایط را به ضرر این تیم پیش می برند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار