پس از آنکه تغییراتی در سمت سرپرستی فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص صورت گرفت احتمال اینکه ورزش و فدراسیون ناشنوایان از بیماران خاص و پیوند اعضا جدا شود وجود دارد.

رودگر مسئول مسابقات و اردوهای فدراسیون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: علیمرادی سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص خواهان جدایی ورزش ناشنوایان از بیماران خاص و پیوند اعضا می‌باشد لذا در پی برگزاری جلسه‌ای با وزیر ورزش و تصمیم گیری در خصوص جداسازی ادغام دو حوزه دیگر از فدراسیون ناشنوایان است البته تا کنون زمان تشکیل این جلسه مشخص نشده است.
وی ادامه داد: کرم الله علیمردی علاوه بر صحبت در خصوص جدا سازی ادغام خواهان تشکیل ستاد بازی‌های المپیک 2013 بلغارستان شده است و به حضور مقتدرانه ورزشکاران ناشنوایان در این مسابقات تاکید کرده است از این رو در سیاست و برنامه‌های خود این مسئله جزو اولویت‌های اول وی است.
وی گفت: کرم الله علیمرادی در همایشی که به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان برگزار شده بود حمایت ویژه خود را از ورزش بانوان در حیطه ناشنوایان اعلام کرد و بیان داشته است که علاوه بر تقویت رشته‌های سابق بانوان رشته‌هایی از قبیل هندبال، بسکتبال، شنا و بدمینتون را در فدراسیون ناشنوایان تشکیل می‌دهیم تا بانوان ناشنوا به همراه مردان در حوزه‌های مختلف و متفاوت شرکت و فعالیت کنند.
وی خاطر نشان کرد: این اولین همایشی بود که با حضور کرم الله علیمرادی سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص برگزار شده است که طی آن فقط روسای سه انجمن کشتی، والیبال و تکواندو شرکت داشتند و سایر روسای انجمن‌ها طبق اظهارات رودگر علی رغم اینکه برای حضور در همایش از آنها دعوت به عمل آمده بود اما حضور نداشتند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار