مذهب نياز به آموزش و يادآوري دارد که استفاده از مدياي انيميشن در جهت آموزش به نسل کودک و نوجوان زمينه پرورش در فضاي مذهبي را فراهم مي سازد.

"شهرام حيدريان" مسئول روابط عمومي شرکت حور در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران درخصوص ساخت انيميشن هاي مذهبي گفت: مذهب نياز به آموزش و يادآوري دارد و استفاده از مدياي انيميشن در جهت آموزش به نسل کودک و نوجوان، زمينه پرورش در فضاي مذهبي را فراهم مي سازد.
وي در خصوص ساخت آثاري در وصف پيامبر اکرم(ص) اظهار داشت: کارهاي صورت گرفته با اين مضمون بسيار محدود و بيش از نيمي از آن ها در اذهان عمومي ماندگار نبوده، زيرا شاخصه ماندگاري اين آثار به فاکتورهاي گوناگوني از جمله تيم توليد کننده ماهر بستگي دارد.
حميديان ادامه داد: مخاطب انيميشن کودکان و نوجوانان هستند و بايد به مقطعي از دوران کودکي حضرت و همچنين پايان عمر ايشان پرداخته شود.
حيدريان عنوان کرد: با توجه به توهين اخير به ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص) نياز به توليد فراوان آثار کوتاه احساس مي شود که البته بايد در دراز مدت توليد چند فيلم قابل اکران درسطح بين المللي را در نظر داشت.
 وي تصريح کرد: توليد کارهاي انيميشن مذهبي نياز به تيم کارشناسي مذهبي صادق دارد و نبايد براي توليد آن تهيه کنندگاني تازه وارد و کم تجربه را درگير کنند./ي2
برچسب ها: انیمیشن ، آموزش ، مذهب ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار