نيروي انتظامي در جهت ارتباط بهتر مخاطبان با آثار پليس موافقت خود را براي عبور فيلمسازان از برخي خط قرمزها اعلام کرد.

محمدرضا شفيعي تهيه کننده تلويزيون در خصوص توليد آثار پليسي به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سينماي پليس نسبت به گذشته از پيشرفت خوبي برخوردار شده و فيلمسازان مي توانند با آزادي عمل بيشتري در اين ژانر دست به توليد بزنند.
شفيعي در خصوص موافقت نيروي انتظامي در جهت عبور فيلمسازان از برخي خط قرمزها افزود: اين همکاري نتايج خوب و قابل توجهي را در جهت جذب مخاطب و بيان واقعيت هاي جامعه به دنبال خواهد داشت.
وي تصريح کرد: نشان دادن اين گونه تصاوير منجر به ايجاد ارتباطي واقعي بين مردم با پليس شده و فيلم هاي پليسي از کليشه اي شدن فاصله خواهند گرفت.
شفيعي در خصوص پرداختن به فيلم هاي پليسي/معمايي بيان کرد: سالهاست که آثار پليسي معمايي قابل قبولي در تلويزيون توليد نشده و جامعه نيازمند اين چنين توليداتي است.
اين تهيه كننده در خصوص فيلم تلويزيوني "هوش سياه" اظهار داشت: مجموعه تلويزيوني "هوش سياه" يکي از سريال هاي موفق در ژانر پليسي معمايي بود که توانست به خوبي مخاطب را به خود جذب کند که جاي خالي آثاري در تلويزيون احساس مي شود.
وي خاطرنشان کرد: آثار توليد شده در اين ژانر بايد به گونه اي باشند که علاوه بر عبور از خط قرمزها، خدشه اي به اقتدار پليس وارد نسازند./ي2
برچسب ها: فیلمسازان ، پلیس ، خط قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار