دبير شوراي عالي فضاي مجازي گفت: هنگامي كه استكبار جهاني سعي مي‌كند بر عليه مسلمين توهيني را انجام دهد، از ميان همه بسترهاي موجود، به بستر فضاي مجازي روي مي‌آورد و اين براي ما يك پيام مهم دارد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مهدي اخوان در افتتاحيه ششمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال افزود: نبرد بين حق و باطل هميشه وجود داشته است اما ابزار بستري كه اين نبرد در آن شكل مي‌گيرد، حائز اهميت است و اکنون که استکبار جهانی از بستر فضای مجازی برای توهین به مقدسات مسلمانان استفاده می کند باید دراین زمینه هوشیار بود اما به نظر من برخورد متخصصان فضاي مجازي در برابر توهين به پيامبر اسلام (ص) درخور انتظار نبود.

وي با بيان اينكه برخورد انجام گرفته از طرف عموم مسلمين جهان نسبت به توهين به پيامبر اسلام (ص)، به نحو احسن انجام گرفت، گفت: انتظار مي‌رفت وقتي اين توهين از بستر فضاي مجازي صورت گرفته است، از همين بستر نيز پاسخگويي انجام شود. اما اقداماتي كه صورت گرفت، کافی نبود.

او افزود: برخورد متخصصين بايد با برخورد عموم مردم متفاوت باشد و از متخصصين، امروزه انتظار مي‌رود از بستر فضاي مجازي حداكثر استفاده را ببرند و بتوانند پاسخگويي لازم را انجام دهند.

اخوان با بيان اينكه برگزاري چنين نمايشگاهي مي‌تواند اثرات قوي‌تري را در مواجهه با دشمنان داشته باشد، پيشنهاد كرد: در كنار شعار فني اين نمايشگاه، مي‌توان شعار معنوي لبيك يا رسول‌الله (ص) را قرار داد. همچنين پيشنهاد مي‌كنم در كنار جوايز برترين‌ها، جايزه‌اي را تحت عنوان رسول مهرباني براي فعالان مجازي در حوزه پيامبر در نظر بگيرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار