مسوول کمیته یوگای هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: تیم 10 نفره یوگای استان به سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در گرگان اعزام می شود.



شیما شالچی طوسی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: این مسابقات 20 آبان ماه با حضور تیم هایی از سراسر کشور در گرگان برگزار می شود.

وی افزود: زینب معینی، مینا معینی و مرجان احسانی مقدم در گروه سنی 15 تا 19 سال، دنیا عبدلزادگان و محدثه علایی در گروه سنی 20 تا 25 سال، زهرا رستمی و سودابه توتونچی در گروه سنی 26 تا 40 سال و فروزان وکیلی مقدم، سیما نصیریان و محبوبه شاه بیگ در گروه سنی پیشکسوتان در قالب تیم یوگای خراسان رضوی به این رقابت ها اعزام می شوند.

مسوول کمیته یوگای هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی بیان کرد: تیم یوگای استان در هر دو دوره قبلی این مسابقات که در تهران برگزار شد حضور داشت و توانست در سال 89 مقام دوم و در سال 90 مقام سوم کشور را کسب کند.

وی با اشاره به فعالیت مربیان یوگا در خراسان رضوی، گفت: در حال حاضر 230 نفر مربی درجه 3 در شهرستان های استان فعالیت می کنند و 100 نفر نیز در حال آموزش مربیگری می باشند همچنین استان توانسته است در دو سال گذشته 17 مدرس یوگا را به کشور معرفی کند.

شالچی با بیان این که یوگای خراسان رضوی در مرحله تحقیقات و آموزش قرار دارد، افزود: کلاس هایی با عنوان یوگا و مبانی اسلامی با همکاری سازمان تبیلغات اسلامی برگزار و تحقیقاتی در زمینه تاثیرات ورزش یوگا در دوران بارداری در حال انجام است.

مسوول کمیته یوگای هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی از انجام رایزنی هایی در زمینه آغاز آموزش یوگا به افراد دیابتی خبر داد و گفت: در حال حاضر در بخش آموزش به بیماران خاص، معلولان ذهنی آسایشگاه فیاض بخش و زندانیان مشغول به فعالیت هستیم./س


برچسب ها: مسوول ، کمیته ، یوگا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.