دین مهارب عضو ارشد اتحادیه داوران انگلیسی محکوم به ارتکاب جرائم رایانه ای شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز دین مهارب که قرار بود در بازی اروپایی بین دو تیم بارنسلی و پیتر برو داوری کند به اتهام نفوذ در یک کامپیوتر شخصی و سرقت اطلاعات آن دستگیر و راهی اداره پلیس شد.

مهارب که يکی از اعضای ارشد اتحادیه تربیت و آموزش داوران در فوتبال انگلیس نیز هست محکوم به سرقت اطلاعات محرمانه شخصی از جمله مسائل مربوط به امنیت کودک یه خانواده شده است.

وی در حال حاضر به قید ضمانت آزاد شده است.

پلیس شهر منچستر در بیانیه ای اعلام کرد مردی 29 ساله به جرم نفوذ در کامپیوتر شخصی و دزدی اطلاعات باز داشت شده است پرونده وی در دست بررسی است و او تا ماه آینده میلادی به قید وثیقه آزاد خواهد بود تا زمان دادگاه وی اعلام شود.

مهارب محکوم است که این اطلاعات را از کامپیوتر شخصی جیبی فرمیتون مدیر سابق تعلیم و آموزش داوران بین المللی در اتحادیه فوتبال انگلیس سرقت کرده است چند روز پیش چندین نامه الکترونیکی در پست الکترونیکی فرمیتون به دست روزنامه ها رسید که همه آنها از یک آدرس الکترونیکی سرقت شده بود این نامه ها حاوی اطلاعاتی بود که نشان داد فرمپتون به یک مهماندار هواپیما بلیط های مجانی دیدار مرحله نهایی جام حذفی انگلیس را داده تا به ازای آن بلیط مسافرات هوایی از شرکت بریتیش ایدویز دریافت کند.

در حال حاضر پرونده فرمپتون نیز در دست بررسی قرار دارد.

با پیگیری موضوع و روش پیدا کردن این اطلاعات شخصی در روزنامه ها تنها مضنون پرونده پرونده آقای مهارب اعلام شده است که توسط پلیس برای تحقیقات بیشتر دستگیر شده است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار