مدير عامل باشگاه شهيد منصوري قرچک گفت: مسئولان فدراسيون فوتبال قهرماني تيم منصوري را در ليگ برتر فوتسال سال گذشته فراموش کرده اند.

اکبر تقوي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص باز پس گيري جام قهرماني ليگ برتر فصل قبل از سوي باشگاه گيتي پسند به شهيد منصوري به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال و شخص کفاشيان اعتراض کرده ايم و منتظر تصميم فدراسيون هستيم.

وي افزود: در هيچ جاي دنيا سابقه ندارد تيمي قهرمان اعلام شود اما جام قهرماني به آن تعلق نگيرد. گيتي پسندي ها به راي کميته انضباطي اعتراض کرده اند اما به هر حال هر مسئله اي اصولي دارد و همانطورکه فدراسيون با محرز دانستن تباني فصل قبل قهرمان را تيم منصوري دانست و اجازه حضور گيتي پسند را در جام باشگاههاي آسيا صادر کرد که با موافقت منصوري همراه شد، گيتي پسند هم بايد با احترام به قوانين جام قهرماني را پس دهد.

تقوي گفت: منصوري در اعزام شدن تيم گيتي پسند به جام باشگاهها حاشيه سازي نکرد و گيتي پسندي ها هم قهرمان آسيا شدند. گيتي پسند هم بايد جام قهرماني ليگ را پس دهد اما طرف حساب ما باشگاه گيتي پسند نيست شايد آنها هم حق اعتراض داشته باشند در اين مورد فدراسيون بايد وارد عمل شود.

وي ادامه داد: کميته استيناف هم در مورد تباني ليگ راي داده که قابل برگشت است و بايد خود فدراسيون در اين مورد تصميم گيري کند، به نظر مي رسد فدراسيون اين موضوع را فراموش کرده و يا به آن اهميت نمي دهد.

وي گفت: بايد از قانون تبعيت کرد و مطيع آن بود و ما از فدراسيون فوتبال خواهش مي کنيم تا به حق و حقوق باشگاه منصوري رسيدگي شود حسن زاده رئيس کميته انضباطي فدراسيون بايد اين پرونده را بررسي کند.

تقوي ادامه داد: طي نامه‌اي از فدراسيون خواسته ايم اجازه ندهند فضاي حاشيه اي در فوتبال ايجاد شود و اگر تيم منصوري قهرمان نيست اعلام کنند. به هر حال اگر اشتباهي صورت گرفته بايد رسيدگي شود.

وي در خصوص شرايط تيم فوتسال منصوري در ليگ برتر اين فصل گفت: تيم منصوري وضعيت خوبي از لحاظ فني دارد اما متاسفانه نتوانسته ايم پول قرار داد بازيکنان را به دليل برخي تغييرات مديريتي پرداخت کنيم.

وي افزود: با همکاري مسئولان قرار است 25 درصد قرار دادها پرداخت شود.

با وجود مشکلات مالي باشگاه اعضاي تيم بدون حاشيه فعاليت مي کنند و اميدوارم اين فضاي خوب به تيم ملي هم وارد شده و بتوانيم به ملي پوشان کمک کنيم.

تقوي در مورد جذب بازيکنان جديد به تيم منصوري در نيم فصل گفت: کمبودي نداريم اما در صورت اعلام کادر فني، تيم را تقويت مي کنيم چند نفر به تيم پيشنهاد شده اند اما هنوز برنامه اي در اين خصوص نداريم.

وي افزود: وحيد شمسايي قطعا وارد تيم منصوري نخواهد شد. وي بازيکن بزرگ و شناخته اي است اما شرايط باشگاه منصوري ويژه است و فکر نمي کنم وي بتواند با شرايط تيم ما بازي کند.

وي گفت: درواقع تيم منصوري از لحاظ فني و اقتصادي نيازي به شمسايي ندارد هفته مهمي را پيش رو داريم و بازي سختي را مقابل تيم فرش آرا خواهيم داشت./آق
برچسب ها: فدراسیون ، فوتسال ، تبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار