شوراي اصناف کشور نه تنها حرکت برخي اخلال گران را خارج از دايره اصناف مي دانند بلکه اعلام مي کنند اخلالگران با اين حرکت ها هرگز نمي توانند ذره اي از ارزش هاي انقلاب و اهداف مقدس بازاريان و اصناف به انقلابشان بکاهند.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،شوراي اصناف کشور حرکت امروز گروهي اخلالگر که با اهداف خاص جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي اقدام به تعطيلي بازار کردند، را محکوم مي نمايد .

اصناف کشور هميشه ولايت مدار بوده و وابسته به ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و خواهد بود و چنين حرکتهايي را که باعث سلب امنيت و آرامش جامعه مي گردد محکوم نموده و ناپسند مي داند.

حرکت امروز عده اي سودجو و ضد امنيت و آرامش کشور هرگز از اصناف ولايت مدار نبوده زيرا بازاريان و اصنافيان با تقديم 64 هزار شهيد در دوران دفاع مقدس وفاداري خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي، امام راحل و رهبري و ارزش هاي انقلاب نشان داده اند.

تعدادي از روساي اتحاديه هاي صنفي که ناظر اين حرکتها بودند گواهي دادند که اين افراد هرگز صنفي نبودند و تنها قصد داشتند امنيت بازار را به هم بزنند و آب در آسياب دشمنان قسم خورده ايران اسلامي بريزند.

شوراي اصناف کشور نه تنها اين حرکت را خارج از دايره اصناف مي داند بلکه اعلام مي کند اخلالگران با اين حرکت ها هرگز نمي توانند ذره اي از ارزش هاي انقلاب و اهداف مقدس بازاريان و اصناف به انقلابشان بکاهند.

جامعه صنفي کشور ضمن محکوم کردن مجدد اين حرکت، تاکيد مي کند که بازاريان و صنوف کشور از امين ترين و صادقترين افراد به انقلاب و نظام بوده و هرگز اجاره نخواهند داد مشتي فرصت طلب ضد دين و کشور بخواهند با آبرو و اعتبار بازار و اصناف بازي نمايد و از طرفي به بهانه خوش خدمتي سوژه اي براي رسانه هاي استکبار جهاني درست نمايد.

آنچه امروز در بازار و اطراف آن صورت گرفت تنها کار گروهي اخلالگر غير صنفي بود که سعي کردند ياري رسان استکبار جهاني در اين شرايط حساس کشور باشند ولي غافل از اينکه اصناف وفادارترين افراد به انقلاب و رهبري هستند.

شوراي اصناف کشور از تمامي اصناف و بازاريان ولايت مدار ميخواهد که براي پاسخ دادن به حرکت اين گروه اخلالگر و همچنين نااميد کردن دشمنان ايران اسلامي در حالي که روز پنجشنبه بازار تهران هميشه به حالت نيم تعطيل است، روز شنبه در واحدهاي صنفي خود حضور داشته و پاسخي دندان شکن به افراد اخلالگر و دشمنان ايران اسلامي بدهند.

برچسب ها: اصناف ، شورا ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار