امام جمعه دامغان گفت: نيروي انتظامي به عنوان مظهر اقتدار جامعه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود ترابي، امروز در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي و روساي پليس هاي تخصصي شهرستان گفت: يکي از اهداف اصلي تشکيل نيروي انتظامي، استقرار نظم و امنيت در جامعه است.
امام جمعه دامغان، با اشاره به اينکه نيروي انتظامي مظهر اقتدار جامعه بشمار مي رود، افزود: يکي ديگر از وظايف نيروي انتظامي، حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران در داخل کشور مي باشد که تاکنون اين نيرو به درستي به وظيفه خود عمل کرده است.
وي با اشاره به اينکه نيروي انتظامي يک نيروي مقتدر و توانمند بوده و توانسته در برقراري امنيت در کشور گام هاي خوبي بردارد، گفت: استقرار نظم و امنيت در جامعه، مرهون تلاش، ايثار و فداکاري نيروهاي جان بر کف انتظامي است.
همچنين؛ رئيس پليس شهرستان دامغان در اين ديدار گفت: با تلاش و پيگيري پليس و همکاري خوب مردم 85 درصد از سرقت هاي به وقوع پيوسته در اين شهرستان کشف و سارقان دستگير و تحويل مقامات قضائي شدند.
سرهنگ غلامرضا کاظم زاده افزود: از مهرماه سال گذشته تاکنون، مردم دامغان 54هزار و 700 تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 فرماندهي انتظامي شهرستان دامغان، برقرار کرده اند.
وي گفت: 15 هزار و 600 مورد از تماس هاي برقرار شده با مرکز فوريت هاي پليسي 110 از سوي مردم با پليس عملياتي شده است.
وي تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون، 328 و نيم کيلوگرم موادمخدر در شهرستان دامغان، کشف و ضبط شده است./ز
برچسب ها: انتظامی ، مظهر ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار