معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران گفت: براساس گشت و نظارت شهربانان و حريم بانان در سطح پايتخت، ساخت و ساز غير مجاز در مناطق 1 و 3 و 17 و 19 با كاهش مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در مانور بزرگ حريم بانان و شهربانان پايتخت، جاويد، با اشاره به عملكرد مطلوب شهربانان و حريم بانان در سطح پايتخت اظهار داشت: شهربانان و حريم بانان وظيفه جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز ، رفع سد معبر مصالح ساختماني دارند كه عملكرد آنها قابل قبول است.
وي با اشاره به اينكه مقرر شده فعاليت هاي شهربانان گسترش يابد، تصريح كرد: با نظارت و گشت هاي مرتب شهربانان بسياري از ساخت و سازهاي غير مجاز در همان مرحله اول متوقف مي‌شود كه در اين زمينه در مناطق شمالي تهران، مناطق يك و سه از نظم قابل قبولي در زمينه ساخت و ساز برخوردار شدند در مناطق جنوبي نيز مناطق 17 و 19 سامان يافته تر از ساير مناطق جنوبي پايتخت هستند.
*امنيت حقوقي پارك بانان بايد تامين شود
همچنين خانلري مديرعامل شركت شهربان و حريم بان پايتخت نيز در ادامه گفت: در سال جاري 2 نفر از پرسنل شهربان به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
وي با اشاره به اينكه شهربانان به صورت 24 ساعته فعاليت مي‌كنند خاطرنشان كرد: بايستي امنيت حقوقي شهربانان تامين شود تا با ايمني و آرامش خيال به انجام وظيفه بپردازند.
گفتني است، موتور سواران شهربان نيز از امروز فعاليت خود را رسما آغاز كردند تا در ورود به كوچه هاي باريك براي نظارت و بازرسي با مشكل مواج نباشند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار