دانشجويان واحد زاهدان با همكاري تشكل هاي دانشجويي، بسيج دانشجويي، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي بار ديگر در اعتراض به فيلم موهن و كاريكاتور هفته نامه فرانسه و اسپانيا در مسجد النبي (ص) اين واحد دانشگاهي تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان همزمان با دانشگاه هاي آزاداسلامي سراسر كشور اين حركت نفرت انگيز و موهن و سكوت جوامع بين الملل را در مقابل اين حركت بي شرمانه محكوم كردند.
در اين تجمع اعتراض آميز مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان با اشاره به سكوت جوامع بين المللي گفت: جوامع بين المللي كه دم از آزادي بيان مي زنند وقتي مسلماناني در دفاع از اسلام به پا خواسته اند شهيد مي شود كجا هستند؟
حجت الاسلام و المسلمين محمودي افزود: چرا آزادي بيان وقتي به مسلمانان و دفاع از اسلام و مسلماني مي رسد از بين مي رود و كسي دم از آزادي نمي زند؟
وي تأكيد كرد: جهانيان بدانند اگر امروز آزادي بيان تنها از آن كافران و مشركان و مخالفان اسلام است ما مسلمان شيعه و سني در همه جاي دنيا تا آخرين قطره خون خود براي حفظ ارزش ها و مقدسات خود ايستاده ايم.
وي در پايان افزود:‌ كفار بدانند شهداي دفاع از پيامبر اعظم (ص) در سراسر جهان ارزش و جايگاه اسلام را بالاتر خواهد برد و مسلمانان را قوي تر خواهد كرد.
لازم به ذكر است در اين تجمع شعارهايي مانند مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر ضد ولايت فقيه، واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد و .... از سوي دانشجويان سر داده شد./س
برچسب ها: تجمع ، دانشجویان ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.