دومين همايش تجليل از کارآفرينان در آبان ماه سال جاري در دامغان برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، رئيس شوراي اسلامي شهر دامغان در جلسه کميسيون اشتغال و کارآفريني شوراي اسلامي شهر دامغان که در سالن جلسات اين شورا برگزار شد گفت: دومين همايش تجليل از کارآفرينان در آبان ماه سال جاري در دامغان برگزار مي شود.

رضا زارع زاده گفت: اين همايش با هدف تشويق سرمايه گذاران و حمايت از آنان و تجليل از کارآفرينان برتر از سوي کميسيون اشتغال و کارآفريني شوراي اسلامي شهر دامغان و تعيين معيار و شاخص هاي کارآفرين برتر برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينکه براي بهتر برگزار شدن همايش کارآفرينان دامغان از وزراي صنعت، معدن و تجارت جهاد کشاورزي و کار، تعاون و رفاه اجتماعي دعوت به عمل مي آيد افزود: هماهنگي هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته و اميدواريم که وزرا بتوانند در اين همايش شرکت کنند.

وي از تشکيل کارگروه هاي تخصصي در روز برگزاري اين همايش خبر داد و افزود: با تشکيل اين کارگروه ها مي توانيم از نظرات و تجربيات کارشناسان در جهت تقويت اشتغال و سرمايه گذاري در اين شهرستان بهره بگيريم.

در اين جلسه هر يک از اعضا به بيان ديدگاهها و نقطه نظرات خود در زمينه هر چه بهتر برگزار شدن دومين همايش تجليل از کارآفرينان برتر دامغان پرداختند./ز

برچسب ها: همایش ، کارآفرین ، دامغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار