الیار محرم زاده والیبالیست آذربایجانشرقی از سرمربي تيم ملي والیبال نوجوانان کشورمان براي حضور در اردوی بیست و هشتم اين تيم در تهران دعوت شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،سودا امین برنجی والیبالیست دختر تبریزی به همراه تیم ملی جوانان درجمع هشت تیم برتر اسیا صعود کرد.

الیار محرم زاده والیبالیست آذربایجانشرقی از سرمربي تيم ملي والیبال نوجوانان کشورمان براي حضور در اردوی بیست و هشتم اين تيم در تهران دعوت شد.

اردوی بیست و هشتم تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان از 15 مهرماه جاری آغاز و به مدت 10 روز پیگیری می شود.

تمرینات آماده سازی این اردو نیز با حضور 16 بازیکن در سالن فدراسیون والیبال زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار خواهد شد و الیار محرم زاده در پست پاسوری به تیم ملی فراخوانده شده است.

ایرج مظفری سرمربی تیم والیبال نوجوانان از 16 بازیکن برای شرکت در تمرینات این اردو دعوت کرده است تيم واليبال نوجوانان كشورمان خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا كه آبان ماه سال جاري به ميزباني جمهوري اسلامي ايران در تهران برگزار خواهد شد، آماده مي كند

همچنین سودا امین برنجی والیبالیست دختر تبریزی به همراه تیم ملی جوانان در جمع هشت تیم برتر اسیا صعود کرد.

تیم والیبال جوانان دختر کشورمان در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا موفق به شکست نیوزلند شد و به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها را یافت.

ملی پوشان جوان دختر کشورمان در این دیدار که سومین بازی آنان در دور مقدماتی جام شانزدهم بود در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 16 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.

ایران جمعه به مصاف کره جنوبی خواهد رفت./س

برچسب ها: اردو ، تیم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.