مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی از عرضه و رونمایی از 9 نرم‌افزارجدید منتشر شده توسط این موسسه در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده مقدم اظهار کرد: در دومین سال حضور موسسه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال 50 اثر تولیدی این موسسه در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد که از این تعداد، 9 اثر به تازگی توسط این موسسه منتشر شده است.

وی با ذکر عناوین و موضوعات این محصولات گفت: اصلی‌ترین اثر مجموعه، 4 دی‌وی‌دی «رسانه و دنیای امروز»، به همراه مجموعه کتابچه‌های آن است که به بررسی 4 رسانه تاثیرگذار بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت، موبایل و ماهواره و تاثیرات و آسیب‌های آن بر مخاطبان می‌پردازد.

محمدزاده مقدم افزود: محصول دیگری که در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال رونمایی می‌شود دی‌وی‌دی «ایستگاه ارغوانی» است که به موضوع نشاط در روابط زوجین می‌پردازد.

وی ادامه داد: همچنین نرم‌افزار چند رسانه‌ای «پیوند ماندگار» با موضوع همسران جوان و زندگی زناشویی ماندگار، نرم‌افزار «تا همراهی» با موضوع شیوه‌های همسرگزینی از آثار دیگر موسسه به شمار می‌رود که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

محمدزاده مقدم یادآور شد: پیش از این نرم‌افزار «حرف ربط جای خط فاصله» با موضوع روابط اجتماعی دختران و سایت آستان مهر به آدرسastanemehr.ir حائز رتبه‌های برتر شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.


برچسب ها: مدیر ، عامل ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هستي
۱۰:۰۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۱
با تشكر و قدرداني .. از مطالب به روزتون