پس از حضور مردم در مبارزه با رژیم های استبدادی، در اجتماعی بزرگ و بی نظیر، بار دیگر خشم و خروش مردم ولایتمدار دارالمؤمنین شهرستان دماوند با فریادهای سهمگین در میدان ˈمعلمˈ این شهر طنین انداز شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / مردم همیشه در صحنه دماوند بار دیگر به صحنه آمدند تا عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس رسول الله(ص) و انزجار خود را به خصم زبون نشان دهند و ثابت کنند که پس از خدا، چقدر به پیامبرشان عشق می ورزند.

در این اجتماع بزرگ اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان، کسبه، اصناف، اساتید دانشگاهها، دانشجویان، روحانیت، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان ، آزادگان، بسیجیان و مسئولان محلی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمد علاءالدینیˈ امام جمعه دماوند با اشاره به فشارها و تحریم های اقتصادی معاندان علیه نظام اسلامی گفت: طراحی و برنامه ریزی های خصم زبون به منظور ایجاد فاصله میان مسلمانان از آرمان های نبی مکرم اسلام (ص) است، اما زهی خیال باطل که با اراده الهی نمی توان در افتاد.

در این اجتماع پرشور فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: حرکت وقیحانه مزدوران استکبار جهانی در توهین به بهترین خلق خدا که اسوه و الگوی مسلمانان جهان است، ناشی از نابخردی و کوته نظری دشمنان و هتاکی بزرگ به تمام بشریت است.

ˈعلیرضا قاسمی فرزادˈ گفت: امروز که موج بیداری اسلامی سراسر دنیا را فرا گرفته است، امپریالیسم و استکبار جهانی احساس خطر می کنند و لذا دین و مبانی اعتقادی مسلمانان را نشانه رفته اند.

سرهنگ ˈعلی رحمانیˈ رییس بنیاد حفظ آثار و حفظ ارزش های دفاع مقدس شرق استان تهران نیز اظهار داشت: پیام این تجمع و همایش شورانگیز این است که مسلمانان تا پای جان در برابر این اهانت می ایستند و اجازه نمی دهند تا ایادی استکبار جهانی خدشه ای به نام پیامبر اکرم (ص) وارد کنند.

ˈعلی علیمحمدیˈمعاون برنامه ریزی و اداری- مالی فرمانداری دماوند درجمع تظاهرکنندگان افزود: دشمن به دنبال آن است تا قداست مسلمانان را بشکند، غافل از اینکه حرکت مذبوحانه و کوته فکرانه آنان، در واقع اتحاد مسلمانان را افزایش داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحسن کرمانیˈ رییس اداره تبلیغات اسلامی دماوند نیز گفت: اعتراض های مردمی تا مجازات مسببان، عاملان و مباشران این حرکت ناجوانمردانه و خبیثانه دشمنان و رسیدن به نتیجه لازم باید قاطعانه ادامه داشته باشد.

وی ابراز امیداواری کرد سازمان ها و نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس اسلامی با عمل به وظیفه ذاتی خود، مسلمانان را در رسیدن به حقوق حقه شان یاری کنند تا شاهد انجام حرکات مذبوحانه ای از این دست در آینده و توهین به مقدسات مسلمانان و دیگر ادیان الهی نباشیم.

سرهنگ پاسدار ˈداود طایفه خانیˈ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه دماوند اظهار داشت: به نظر می رسد دشمنان اسلام هر از چندگاهی با انجام اقدامات مذبوحانه از این دست، به دنبال آزمودن اتحاد و انسجام جامعه مسلمانان بخصوص شیعیان هستند.

وی افزود: خروش مسلمانان از اقشار و قومیت های مختلف در اقصی نقاط جهان نشان داد دشمنان نه فقط به این هدف خود نرسیده اند، بلکه دریافتند در این گونه مواقع با خطرات بیشتری مواجه خواهند شد.

همچنین ˈحمیدرضا حسینی داناˈ معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در جمع تظاهرکنندگان گفت: تجمعات هوشمندانه مسلمانان از اقصی نقاط جهان بیانگر پایبندی آنان به ارزش ها و فرهنگ اسلامی است و این گونه ثابت کرده اند تا پای جان برای حراست از باورهای اسلامی و برپایی معنویت ایستادگی می کنند.

ˈمرتضی همتیˈ شهردار دماوند نیز با نامبارک توصیف کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) خاطرنشان کرد: طلایه داران این اهانت، زشتی و پلشتی تفکرات خود را نشان دادند.

ˈجمشید آقاصادقیˈ 55 ساله از شرکت کنندگان در این همایش بزرگ، در حالی که با مشت گره کرده ندای ˈمرگ بر آمریکاˈ سر می داد، گفت : استکبار جهانی با این عمل ننگین خود، اتحاد بیشتری را برای مسلمانان جهان رقم زد.

ˈمریم شعبانیˈ از اعضای بسیج کارکنان دماوند نیز در جمع معترضان به این حرکت قبیح استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: برائت از مشرکان هدف همه مسلمانان است و تا زنده ایم از حریم دین رسول الله(ص) و محبوبترین خلایق نزد خداوند متعال حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

این تجمع اعتراض آمیز با قرائت بیانیه بسیج روحانیون و طلاب دماوند در محکومیت این اعمال وقیحانه ادامه یافت.

در این بیانیه مردم همیشه در صحنه دارالمؤمنین دماوند خواستار تقویت بنیان های فرهنگی و هنری و پاسخگویی هنرمحور به این حرکات ناشایست از سوی مسئولان بلندپایه نظام شدند و افزودند: از آنجا که اتاق فکر استعمار و استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل، طراح اصلی این اقدام تاسف بار هستند، یک بار دیگر خشم و انزجار خویش را از این جرثومه فساد اعلام می داریم./س

برچسب ها: خشم ، ولایتمدار ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.