عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نشست گروه 1+5 و ايران را با وضعيت موجود در هاله‌اي از ابهام دانست و گفت:‌ تهديدها، جوسازي‌ها و غوغاسالاري‌ها عليه ايران در حال افزايش است تا جمهوري اسلامي را از حضور بر پاي ميز مذاکره عقب بنشانند در حاليکه ايران زمين را به نفع غرب خالي نخواهد کرد.

محمد حسن آصفري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به آغاز دور دوم تحريم غرب عليه کشورمان در 24 مهر ماه و احتمال نشست بعدي گروه 1+5 پس از اين تاريخ گفت: سياست غرب براي ايران همچون چماق و هويج است چرا که از يک سو تحريم‌ها را افزايش مي‌دهند تا بتوانند قدرت برتر باشند و از سوي ديگر پاي ميز مذاکره حاضر مي‌شوند.

وي در ادامه نشست گروه 1+5 و ايران را با وضعيت موجود در هاله‌اي از ابهام دانست و تصريح کرد: بحث هسته‌اي ايران از حقوق حقه مردم به حساب مي‌آيد و موضوعي نيست که بتوان با تحريم از پيشرفت آن جلوگيري کرد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطرنشان کرد: تهديدها، جوسازي‌ها و غوغا‌سالاري‌ها عليه ايران در حال افزايش است تا جمهوري اسلامي را از حضور بر پاي ميز مذاکره عقب بنشانند در حاليکه ايران زمين را به نفع غرب خالي نخواهد کرد.

آصفري در پايان متذكر شد: کشورهاي غربي و صهيونيسم بايد از تهديدات و يکه‌تازي خود در منطقه دست بردارند و در جهت پيشروي به سوي اهداف و منافع ملت‌ها گام بردارند چرا که هيچگاه تحريم بر ملت‌هاي آزادي‌خواه اثر نمي‌کند.
انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: تهدید ، سیاست ، چماق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار