فرمانده نيروي انتظامي تاكيد كرد: معتقد هستم ، اصل گردش و چرخش مشاغل در نيروي انتظامي چه عرضي و چه طولي موجب تحرك سازماني، نوسازي و افزايش انرژي در درون سازمان مي شود.

به‌ گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار دکتر اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي کشورمان در حاشيه ديدار مردمي در دفتر نظارت همگاني در جمع خبرنگاران در خصوص معرفي معاون اجتماعي جديد در مهرماه گفت: در هفته ناجا نمي توانيم اين كار را بكنيم چرا كه اين كار مانند اين است كه در المپيك، وسط بازي، مربي رو عوض كنند؛ پس از اتمام اين هفته، معاون اجتماعي جديد را معرفي خواهيم كرد.
وي با اشاره به اينكه سردار كارگر به عنوان رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس معرفي شده اند، تصريح كرد: ستاد كل نيروهاي مسلح رده بالا دستي ما است، بنابراين ما نمي توانيم اگر يكي از كاركنان را معرفي كرد، مقاومت كنيم. ايشان برادر بسيار شايسته‌اي هستند و همه مي دانند كه در دوره ايشان، ناجا در حوزه اجتماعي پيشرفت بسيار زيادي داشته است اما طبق قانون يك نفر نمي تواند داراي دو مسووليت باشد و از طرفي ايشان در سمت جديدشان از نظر جايگاه سازماني، ارتقاء پيدا كردند.
سردار احمدي مقدم افزود: سردار كارگر زحمت كشيدند و با حفظ سمتشان، امسال نيز بار هفته ناجا را به دوش كشيدند و ما نيز تلاش مي كنيم تا انشاالله بعد از هفته ناجا و فارغ شدن از مشكلات اين هفته، براي معرفي نفر جديد اقدام كنيم.
اين مقام انتظامي در پاسخ به سئوال خبرنگاري مبني براينكه غير از سردار كارگر در ناجا تغيير و تحول ديگري نداريد؟ اظهار داشت: در انتصابات نيروهاي مسلح، احكام سه ساله است و سردار كارگر نيز مدت سه سال حكمشان را پشت سر گذاشتند البته انتصابات به دو دوره هم تا 6 سال افزايش پيدا مي كند. ولي اگر ما به طور ميانگين، مسئوليت‌هاي ناجا را 4 ساله حساب كنيم، اگر يك چهارم معاونين، پليس‌ها و فرماندهان استانها كه تعدادشان حدود 80 نفر است جابجا شوند در سال، 20 نفر در نيروي انتظامي جابجا مي‌شوند.
وي افزود: بخشي از مديران ناجا به خدمت دولت و ستاد كل نيروهاي مسلح در مي آيند و برخي نيز به درخواست دستگاه هاي مختلف در حال حاضر استاندار و معاون وزير هستند. عده اي ديگر نيز در ناجا جابجا مي‌شوند و از پستي به پست ديگر مي روند برخي نيز بازنشسته شده و زمين بازي را به جوانترها مي سپارند.
اين مقام انتظامي تاكيد كرد: معتقد هستم که اصل گردش و چرخش مشاغل در نيروي انتظامي چه عرضي و چه طولي موجب تحرك سازماني، نوسازي و افزايش انرژي در درون سازمان مي شود بنابراين يك چهارم نيروهاي ما در ناجا تعويض مي شوند و بنده هم مستثني از اين امر نيستم و ما از نوسازي سازمان استقبال مي كنيم.
سردار مقدم، تصريح كرد: سردار كارگر هم از عزيزاني است كه زحمات بسيار ارزنده اي در نيروي انتظامي كشيده اند و ارتقاء سازماني پيدا كرده‌اند.
وي در خصوص سئوال يكي از خبرنگاران كه درباره جابجايي سردار مومني و سردار ساجدي نيا، اظهار داشت: هيچ كدام از اين فرماندهان در شرف تغيير نيستند و از آنجا كه ما در آستانه انتخابات سال آينده هستيم تلاش مي كنيم حداقل جابجايي‌ها انجام شود مگر به اضطرار .
 اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي را به اصرار استاندار به عنوان معاون سياسي امنيتي ايشان مامور كرديم البته من راضي به اين جابجايي نبودم اما وقتي تمايل اين فرمانده را ديدم من نيز پذيرفتم .
وي تاكيد كرد: در نيروي انتظامي بايد ثبات وجود داشته باشد كه انشا الله بتوانيم با ثبات مديريتي به جلو برويم البته بعد از انتخابات رياست جمهوري سال 92، شاهد تغيير و تحول در مديريت كشور بصورت كلي خواهيم بود من فكر نمي كنم تغيير چنداني در نيروي انتظامي، مگر اين مورد انجام شده باشد. 
فرمانده نيروي انتظامي در پايان گفت: انشاالله ادامه جابجايي‌ها بعد از انتخابات رياست جمهو ري است و نيروي انتظامي در جابجايي ها همواره به دنبال پيشرفت، تحرك و توان افزايي سازمان است ./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار