عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بيان اينکه مشکلات امروز کشور همانند سنگ بزرگيست که قوه مجريه نمي‌تواند به تنهايي بلندش کند و همکاري ويژه ساير قوا را مي‌طلبد، گفت: تا وقتي آمريکا از موضع خصمانه خود پايين نيايد،‌ مذاکره امکان‌پذير نيست.

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره نشست مطبوعاتي رئيس‌جمهور گفت: مصاحبه ايشان را مي‌توان به سه قسمت تقسيم کرد؛ قسمت اول مربوط به پاسخ‌هاي ايشان درباره بازار و نوسانات ارز بود که پاسخ‌هايي رسا، روشن و قابل قبول ارائه کرد.

وي ادامه داد: احمدي‌نژاد حقيقت را بيان و به بن‌بست‌ها سربسته اشاره کرد؛‌ نياز بود مردم اين فراز و نشيب‌ها را بدانند و مسئولان را در اين جنگي که دشمن عليه ما به راه انداخته کمک کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قسمت دوم سخنان رئيس‌جمهور در نشست خبري گفت: احمدي‌نژاد در پاسخگويي به سوالات مربوط به سياست خارجي خوب عمل نکرد چرا که نوع رابطه ما با آمريکا را رهبري تعيين مي‌کنند و اگر قرار باشد مذاکره‌اي صورت گيرد بايد شروطي تعيين شود و آنها (آمريکا) شروط را بپذيرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم يادآور شد: تا وقتي آمريکا از موضع خصمانه خود پايين نيايد،‌ مذاکره امکان‌پذير نيست.

حجت‌الاسلام آشتیانی اظهارنظرهاي رئيس جمهور درباره قوه قضائيه و قوه مقننه را قسمت سوم نشست مطبوعاني دانست و گفت: مشکلات امروز کشور مختص قوه مجريه  و يک طرفه نيست و ساير قوا بايد براي رفع اين مشکلات همکاري کنند.

وي تصريح كرد: اينکه گفته مي‌شود اين دو قوه بايد همکاري داشته باشد به اين معنا نيست که تاکنون همکاري نداشته‌اند بلکه بدين معناست که مشکلات امروز کشور همانند سنگ بزرگي‌ است که قوه مجريه نمي‌تواند به تنهايي بلندش کند و همکاري ويژه ساير قوا را مي‌طلبد. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اخلال‌گران بازار ارز که در کمتر از يک نصف روز قيمت‌ها را بالا و پايين مي‌کنند، گفت: اينها به دنبال اين هستند که کشور و روحيه مردم را بهم‌ بزنند؛‌ در اين زمينه هر سه قوه وظيفه خود را دارند که بايد با تعامل آن را انجام دهند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار