نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی، تسریع در تكمیل طرح های انتقال آب در استان چهارمحال و بختیاری را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد سید سعید زمانیان گفت: بیشتر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری با مشكل كمبود آب مواجه است و علی رغم این كه استان چهارمحال و بختیاری به صورت اسمی 10 درصد منابع آبی استان را در اختیار دارد، بسیاری از شهرها و روستاهای آن با كم آبی و بی آبی مواجه اند.

زمانیان، با بیان اقدامات انجام شده در استان چهارمحال و بختیاری برای كاهش و رفع این مشكلات، افزود: تامین آب مورد نیاز مردم در بخش شرب، كشاورزی و صنعت از سرشاخه های كارون، در دستوركار مسئولان استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب موسوم به بن – بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در هفته دولت امسال، گفت: با بهره برداری از این طرح بزرگ 10 شهر و 13 روستای در مسیر، از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: دوره طرح انتقال آب بن به بروجن تا سال 1415 است و بیش از 450هزار نفر جمعیت روستایی و شهری استان چهارمحال و بختیاری از مزایای این طرح بزرگ برخوردار خواهند شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.