مردم استان چهارمحال و بختیاری با برپایی راهپیمایی بزرگ فدائیان پیامبر اعظم (صلوات الله علیه)، هتك حرمت به ساحت مقدس نبی مكرم اسلام (صلوات الله علیه) را به شدت محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد
مردم استان چهارمحال و بختیاری، ، با تجمع در میدان انقلاب شهركرد، و راهپیمایی به سمت حرم مطهر امامزادگان دو معصوم (س)، اقدام اهانت آمیز كارگردان آمریكایی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محكوم كردند.
اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی با شكوه، فریاد بلند مرگ بر آمریكا  و مرگ بر اسرائیل  را سر دادند.
در این راهپیمایی، زنان و مردان استان چهارمحال و بختیاری خشم و انزجار خود نسبت به بی حرمتی به مقدسات توحیدی از سوی برخی از افراطیون آمریكایی را به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی مردم معترض استان چهارمحال و بختیاری با سردادن فریاد مرگ بر آمریكا و  مرگ بر اسرائیل، خواستار محاكمه كارگردان آمریكایی و حمایت كنندگان از فیلم هتك حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) شدند.
مردم استان چهارمحال و بختیاری در این راهپیمایی كه به مدت دو ساعت به طول كشید، با بلند كردن مصحف قرآن و برافزاشتن این كتاب توحیدی، با صدای بلند فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریكا را سردادند و خواستار برخورد مجامع بین المللی با اهانت كنندگان به ساحت پیامبر اكرم (صلوات الله علیه )شدند.
راهپیمایان در میدان امامزاده شهركرد، در پاسخ به اهانت كنندگان به ساحت رسول گرامی اسلام (ص)، پرچم رژیم صهیونیستی و آمریكا و نماد رژیم اشغالگر قدس را به آتش كشیدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.