كارشناس اشتغال بهزيستي خراسان رضوي گفت: اعتبارات اشتغال مددجويان در بخش مشاغل خانگي 4 ميليارد تومان و در قسمت مشاغل خرد 10 ميليارد تومان ابلاغ شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی مهنوش باغيشني افزود: اين اعتبارات از سوي بانك مركزي به بانك‌هاي عامل در كشور ابلاغ شده اما سرپرستي‌هاي استاني بانك‌ها مي‌گويند هنوز به آنها ابلاغي در اين زمينه نرسيده است.

باغيشني با بيان اينكه امسال بر خلاف سال گذشته، بخشي از صدور مجوز شغلي مددجويان براي دريافت تسهيلات اشتغالي به بهزيستي واگذار شده گفت: در سال‌ گذشته، مجوز شغلي را دستگاه‌هاي ديگر صادر مي‌كردند و با وجود اينكه ايجاد اشتغال در بهزيستي انجام مي‌شد اما در كارنامه‌ي دستگاه‌هاي ديگر ثبت مي‌گرديد.

وي افزود:‌ اما امسال صلاحيت فني مددجو را دستگاه‌هاي زيربط و صلاحيت حمايتي و دريافت تسهيلات را بهزيستي تأييد مي‌كند و در نهايت شغل ايجاد شده در سهميه بهزيستي منظور مي‌شود.

باغيشني اضافه كرد: امسال مجوز دريافت تسهيلات توسط پشتيبان منوط به اجازه كارگروه اشتغال استان است و بايد ببينيم اين كارگروه چه مصوبه‌اي در اين مورد خواهد داشت./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.