مسئول بسيج دانشجويي دانشکده دامپزشکي دانشگاه علوم و تحقيقات از برگزاري اردوي جهادي در شهرستان تايباد به منظور پيشگيري از بيماري‌هاي مشترک انسان و حيوان و کمک به روستاييان به همت بسيج دانشجويي خبر داد.

پيام رازقي مسئول بسيج دانشجويي دانشکده دامپزشکي دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از اردوهاي جهادي اين دانشگاه در شهرستان تايباد خبر داد.

وي ادامه داد: اين اردوي جهادي به شهرستان تايباد به منظور پيشگيري از بيماري‌هاي مشترک انسان و حيوان، ارتقا سطح بهداشت و درمان، ويزيت و درمان احشام منطقه، بازديد از قرنطينه مرزي و کمک به روستاييان به همت بسيج دانشجويي برگزار مي‌شود.

رازقي اعضاي اعزامي به اردوي جهادي را متشکل از اعضاي هيات علمي اين دانشگاه و دکتران متخصص دامپزشکي اعلام کرد و گفت: اردوي جهادي به شهرستان تايباد واقع در استان خراسان رضوي با مشارکت شبکه دامپزشکي، سپاه انقلاب اسلامي، دانشگاه ازاد اسلامي واحد تايباد و متخصصان دانشگاه علوم و تحقيقات اواخر مهرماه سال 91 برگزار خواهد شد.

اين فعال دانشجويي اظهار داشت: بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات پيش از اين اردوي جهادي (سازندگي، فرهنگي) در تيرماه به ايلام داشته و اين اردوي جهادي به مناطق کم برخوردار تايباد سومين برنامه بسيج دانشجويي است.

مسئول بسيج دانشجويي دانشکده دامپزشکي دانشگاه علوم و تحقيقات در پايان خاطرنشان کرد: اين اردو اولين اردوي جهادي در حوزه دامپزشکي در سطح کشور است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار