انفجارهاي صبح امروز در حلب که با استفاده از چند دستگاه خودرو و مقادير زيادي مواد منفجره انجام شد خسارات و تلفات زيادي به جاي گذاشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، "حسن حمزه" خبرنگار اين شبکه در حلب در گفتگويي درباره انفجارهاي امروز در اين شهر گفت: هنوز اطلاعات زيادي از جزئيات اين انفجارها در دست نيست. آخرين اطلاعات حاکي از آن است که ساعت هفت و بيست و پنج دقيقه صبح امروز يک دستگاه خودرو در ميدان سعدالله الجابري منفجر شد. هيچ کس در اين خودرو نبود و خودرو در کنار خيابان پارک شده بود. اطلاعات نشان مي‌دهد حدود يک تُن مواد منفجره در اين خودرو کار گذاشته شده بود. انفجار بسيار مهيب بود و تقريبا همه ساختمان‌هاي موجود در اين منطقه آسيب ديده‌اند و برخي از آنها به سبب شدت انفجار با خاک يکسان شده‌اند. شمار قربانيان نيز به سبب پر جمعيت بودن اين منطقه بسيار زياد است. 

در ادامه گزارش آمده است: دو دقيقه پس از انفجار اول خودروي ديگري نيز در همان منطقه منفجر شد و بر حجم ويراني‌ها و قربانيان افزود.
 


دقايقي پس از اين دو انفجار تعدادي از تروريست‌ها که لباس‌هاي نظامي به تن کرده بودند، وارد منطقه شدند که شماري از آنها در درگيري با نيروهاي مسلح سوريه کشته شدند. 

وي ادامه داد: کار پاکسازي منطقه و آوار برداري آغاز شده است.

انفجار ديگري نيز در نزديک منطقه انفجارهاي اول روي داد اما خسارات اين انفجار صرفا مادي بود و به سبب خالي بودن منطقه از ساکنان به کسي آسيب نرسيده است.



سه فرد انتحاری هم که قصد منفجر کردن خود در میدان سعدالله الجابری شهر حلب را داشتند توسط ارتش سوریه کشته شدند.

تا به اين لحظه شمار تلفات، 40 کشته و 140 زخمي اعلام شده است.










برچسب ها: حلب ، انفجار ، جزئیات ، تصویری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار