عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه با اشاره به موقعيت حساس کشورمان و اعمال تحريم‌هاي دشمن گفت: جامعه به وحدت، همدلي و آرامش همه جريانات سياسي براي ايجاد انسجام ملي در شرايط حساس تحريم و فشار دشمن، نياز دارد.

محمدجواد آرين‌منش عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با توجه به اظهارات اخير محمد خاتمي ميني بر اينکه نسبت به قانون اساسي انتقاد داشته و حرفي از براندازي نزده است، اظهار داشت: عملکرد جريان اصلاحات در فتنه 88، منطبق با اصول قانون اساسي و مصالح ملي نبود.

وي افزود:  انتظار مي‌رفت بعد از فرمايشات مقام معظم رهبري در ماجراي فتنه 88، جريان اصلاحات با مردم همراه شده و وفاداري خود را به نظام جمهوري اسلامي ايران و قانون اساسي در عمل نشان دهند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي اظهار داشت: در اين شرايط با توجه به تحريم‌هاي اقتصادي، جامعه نياز به وحدت، همدلي و آرامش همه جريانات سياسي براي ايجاد انسجام ملي دارد.

ترقي خاطر نشان کرد: با توجه به موقعيت حساس کشورمان در اين مقطع زماني وظيفه همگي ما اين است که با وجود همه اختلاف نظرهاي سياسي، اتحاد خود را حفظ كرده و اولويت‌هاي نظام را مورد توجه قرار دهيم.
 
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: وحدت ، موتلفه ، خاتمی ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار