با حضور معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، مراسم اختتامیه مرحله نهایی مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین مناطق 22 گانه شهر تهران در منطقه 20 برگزار شد و از برگزیدگان ورزشی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20، محمد رضایی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران میزبانی منطقه 20 در مرحله نهایی مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین مناطق 22 گانه تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توسعه ورزش همگانی، زیرساخت های خوب و قابل توجهی برای تمامی اقشار و سنین شهروندان در سطح شهر ایجاد شده است و شهروندان می توانند با طی مسافت 100 متر به اماکن ورزشی دسترسی پیدا کنند.
 
رضایی مجموعه قمر بنی هاشم(ع) که محل برگزاری مسابقات مورد اشاره بود را به عنوان یک فرصت خوب برای جانبازان و معلولین برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ احداث مجموعه قمر بنی هاشم(ع) به عنوان بزرگترین و مجهزترین مجموعه فرهنگی و ورزشی ویژه جانبازان در کشور امکان استفاده از تمام امکانات ورزشی را برای جانبازان و معلولین به خوبی فراهم کرده است.
 
وی به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و افزود:‌ برپایی جشنواره های تابستانه، مسابقات ورزشی محلات، توسعه خانه های ورزش و سلسله مسابقات متنوع ورزشی در مناسبت های مختلف را از اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران برشمرد.
حبیب اله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه مسابقات مورد اشاره جهت گرامیداشت  هفته مقدس برگزار شد، خاطرنشان کرد‌: برپایی چنین جشنواره هایی یادآور ارزشهای دفاع مقدس و ایثار و فداکاری است.
غفوری با اشاره به اینکه در تمامی پیشرفت های ورزشی،‌اجتماعی و فرهنگی مدیون زحمات جانبازان هستیم تصریح کرد:‌ حضور فعال و پرتلاش جانبازان در تمامی عرصه ها از جمله ورزشی قابل تقدیر است.
 این گزارش حاکی است مرحله نهایی مسابقات جانبازان و معلولین مناطق 22 گانه تهران در 5 رشته ورزشی به میزبانی منطقه 20 در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد که جوانترین فرد حاضر 12 سال داشت و منطقه 20 در مسابقات تیمی وزنه برداری رتبه اول و در رشته تنیس روی میز رتبه دوم را کسب کرد.
گفتنی است این مراسم با حضور معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 در حالی برگزار شد که به تیم و افرادی که موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند جام و حکم قهرمانی اهداء شد و در هر رشته ورزشی نیز یک تیم به عنوان تیم اخلاق موفق به دریافت کاپ اخلاق شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار