خطیب:

نادیده گرفتن موفقیت های بزرگ ورزش بی انصافی است

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: حلاوت و شیرینی موفقیت های بزرگ ورزش ایران در المپیک و پارالمپیک لندن را با مباحث جزئی به کام مردم تلخ نکنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرپرست فدراسیون کشتی گفت: حلاوت و شیرینی موفقیت های بزرگ ورزش ایران در المپیک و پارالمپیک لندن را با مباحث جزئی به کام مردم تلخ نکنیم.

حجت اله خطیب با بیان مطلب فوق افزود: ورزش یک جریان سیال و روان است که مثل زندگی همیشسگی و دائمی است و یکی از بزرگترین پدیده های فرهنگی و اجتماعی است که مردم را به شور و هیجان و امید وامیدارد.

وی افزود: شاید تصور شود که موفقیت های المپیک به همین راحتی بدست آمده اما باور کنید خون دلها خورده شد و زحماتی کشیده شد تا این افتخارات بزرگ به نام ایران و ایرانی ثبت شود.

من اعتقاد دارم که تمام خانواده ورزش در این موفقیت ها نقش داشته و دارند اما بپذیریم که مدیریت در زمان وقوع یک موفقیت یا ناکامی شرط مهمی است و به عنوان یک فرد ورزشی براین باورم که وزیر ورزش و جوانان علیرغم مشکلات فراوانی که در بدو تاسیسس وزارتخانه با آن دست به گریبان بودند به خوبی مدیریت کرد و با ارامش خاص و حمایت های خوب و انتخاب های درست و بجا راه را برای این موفقیت های بزرگ باز گذاشت.

خطیب افزود: شما حساب کنید که دو تا سازمان به یکباره ادغام می شوند و اولین وزارتخانه ورزش و جوانان را شکل می دهند و همزمان وزیر این مجموعه باید علاوه بر تشکیل چارت تشکیلاتی و انتخاب نفرات برای پست های جدید به کاروان ورزش هم توجه خاص داشته باشد و از طرفی المپیک را هم با آن هجم وسیع کار و انتظارات فراوان پیش رو داشته باشد.

وي تصريح کرد: من با این همه تجربه و کار در ورزش حقیقتا از آرامش حاکم بر مجموعه ورزش در
جریان، پیش و قبل از المپیک و در جریان بازیها لذت بردم و باید به آقای وزیر دست مریزاد گفت که به این خوبی مدیریت کردند تا ورزش ما بیشترین و بهترین نتایج تاریخ خود را در المپیمک و پارالمپیک بگیرد .

خطيب اظهار داشت: البته که مجلس هم به عنوان خانه ملت و نهاد قانونگذار باید بر همه امور نظارت کند و اینکه معدودی از نمایندگان محترم به دنبال بحث استیضاح وزیر ورزش هستند آنهم در این موقعیت، بی انصافی است و بر این اعتقادم که آقای وزیر از این امتحان هم سربلند خارج خواهند شد چه اینکه یقینا باید از شخص عباسی تجلیل و تقدیر ویژه شود تا موجب دلگرمی مدیران کاربلد و مدیران دلسوز نظام شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار