مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز دور جدید شرجی در شهرهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،مسعود دهملایی امروز  در اهواز اظهار داشت: با تغییر سوی جریانات به سمت جنوب غربی از امروز و تداوم آن تا اواخر وقت فردا انتظار افزایش رطوبت و شرجی در نیمه جنوبی استان به ویژه در مناطق ساحلی وجود دارد.

وی ادامه داد: در لایه میانی جو نیز از امروز خط ناپایدار در غرب استان شکل می‌گیرد که باعث ابرناکی در بیشتر نقاط خوزستان خواهد شد و رگبار در ارتفاعات نیز دور از انتشار نیست.

دهملایی تاکید کرد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر، در نیمه جنوبی همراه با رطوبت و شرجی و در بعضی ساعات توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: وضعیت هوای خوزستان صاف گاهی همراه با غبار و مه رقیق، جهت باد جنوب غربی تا شمال غربی، سرعت باد 10 تا 20 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 42.2 و ایذه و دهدز با 19 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

وی همچنین درباره شرایط دمایی در شهرستان اهواز تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 40 و حداقل به 21 درجه سانتیگراد خواهد رسید./ع
برچسب ها: شرجی ، شهرها ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.