در 6 ماهه نخست امسال تعداد 2 هزار و 87 بیمار غیرتصادفی اورژانسی از خدمات فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف‌آباد اصفهان بهره‌مند شدند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان مسوول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نجف‌آباد گفت: در شش ماهه‌ی نخست سال جاری، تعداد 20 نفر از نیروی وظیفه‌ی پلیس راه نجف‌آباد و 80 نفر از بسیجیان گردان لشگر امام حسین (ع) ضمن شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان، مهارت‌های احیای قلبی ریوی را فرا گرفتند.

عسگری در ادامه با اشاره به ثبت 5 مورد احیای موفق در کارنامه‌ی 6 ماهه‌ی امسال اورژانس 115 نجف‌آباد، افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف آباد در این مدت با حضور در 3 هزار و 937 ماموریت به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی امدادرسانی کردند که از این تعداد، 2 هزار و 87 مورد غیرتصادفی و یک هزار و 850 مورد تصادفی بوده است.

وی با بیان اینکه در نیمسال نخست امسال، 6 حادثه‌ی رانندگی ویژه در نجف‌آباد رخ داد، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی نجف آباد، درحال احداث یک پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی است که تابه حال 90 درصد از ساختمان آن تکمیل شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید؛ این پایگاه منطقه‌ی پلیس راه نجف‌آباد و اتوبان سردار کاظمی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

گفتنی است، شهرستان نجف‌آباد با بیش از 300 هزار نفر جمعیت، از 4 پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک اتاق فرمان و 26 کارشناس فوریت‌های پزشکی برخوردار است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.