مبلغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، معاون مالی و اعتباری مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران با بیان این مطلب گفت: در این راستا مبلغ وام عادی از 400 هزار تومان به 560 هزار تومان و مبلغ وام اضطراری به 250 هزار تومان افزایش یافته است.

نخستین‌مرتضوی افزود: وام ازدواج نیز برای هر زوج از یک میلیون و 200 هزار تومان به یک میلیون و 600 هزار تومان و وام جهیزیه نیز تا 3 میلیون تومان و وام نشر نیز تا یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: سعی داریم در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی، دانشگاه‌های سراسری و مناطق محروم مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان را توسعه دهیم و برای دریافت تسهیلات دانشجو یا باید تحت پوشش آن شعبه باشد و یا در سیکل تسویه آن دانشگاه قرار گیرد.

معاون مالی و اعتباری مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران، اظهار کرد: همه دانشجويان و کارمندان رسمی و پيمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غيردولتی سراسر کشور، همه اعضای هيئت علمی سراسر کشور، همه پژوهشگران تمام‌وقت مراکز پژوهشی سراسر کشور، همه اعضای تمام‌وقت جهادهای دانشگاهی سراسر کشور و همه خيرين و نيکوکارانی که مايل باشند می‌توانند در صندوق حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز افتتاح کنند.

نخستین‌مرتضوی ادامه داد: مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجويان ايران يكی از مؤسسات ده‌گانه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی است كه با هدف كمك به دانشجويان در سال 82 به‌صورت رسمی افتتاح شد و هم‌اکنون تعداد اعضای صندوق 12 هزار و 354 نفر است و تاكنون 11 هزار و 283 فقره تسهيلات به متقاضيان اعطا شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای اعلام درخواست، آگاهی از مدارک مورد نیاز و شرایط اعطای تسهیلات به سایت مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان مراجعه کنند./


برچسب ها: افزایش ، تسهیلات ، دانشجو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.