معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: به منظور برگزاری کارگاه آموزشی ضمن اجرای 9 طرح پژوهشی در منطقه و تقویت سراهای محلات، خانه های تسنیم در سطح محلات راه اندازی شده است.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سمانه زمانی ضمن بیان این مطلب راه اندازی خانه های تسنیم در محلات 20 گانه خبر داد و افزود: به منظور برگزاری کارگاه و کلاس های آموزشی و جشنواره های خوشنویسی کوثر، عکس زنان و زندگی شهری و بهترین ها از دور ریختنی ها در طول سال و توانمند سازی اجتماعی بانوان، ضمن اجرای 9 طرح پژوهشی در منطقه و تقویت سراهای محلات، خانه های تسنیم در سطح محلات راه اندازی شده است.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: در این راستا در سال جاری 19 کارگاه آموزشی، کلاس ها و نشست های تخصصی آموزشی ویژه بانوان مبلغ مذهبی، کارگاه های هنری- آموزشی، بهترین ها از دور ریختنی ها، اردوهای آموزشی و تفریحی چکاب پزشکی و برنامه های متنوع دیگری از جمله جشن، اردو و کارگاه های آموزشی در مناسبت های مختلف برای بانوان شهروند و بانوان سرپرست خانوار برگزار شده است.
 
زمانی با اشاره به استقبال چشمگیر بانوان از جشن های مذهبی و مناسبتی تصریح کرد: جشن نگین آفرینش، جشنواره بهترین ها برای غنچه های شهر ویژه کودکان تا 4 سال در بوستان صدف، جشنواره فرهنگی، ورزشی بانوان، جشن ویژه دهه کرامت در مدارس منطقه و همایش بزرگ حجاب و عفاف برای بانوان از دیگر اقدامات صورت گرفته در 6 ماهه نخست امسال برای بانوان است.
 
در ادامه حمیدرضا میر ابوطالبی رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه 4 با اشاره به فعالیت های امور بانوان این منطقه در شش ماهه نخست سال 91 تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون دهها جشن و کارگاه آموزشی برای بیش از 10 هزار نفر از بانوان سرپرست خانوار منطقه برگزار شده است.
 
میرابوطالبی بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، 2 دوره بازارچه خود اشتغالی برای زنان سرپرست خانوار با بیش از 60غرفه در بوستان های پلیس و رسالت برپا شد که در این بازارچه ها بانوان سرپرست خانوار محصولات خود را ارائه کردند.
 
وی خاطر نشان کرد: در جشنواره زنان و تولید ملی که با حضور شهر دار تهران برگزار شد از اقدامات اداره بانوان شهرداری منطقه 4 تقدیر شد و اداره بانوان این منطقه موفق به کسب رتبه نخست در جشنواره شدند./ل

برچسب ها: طرح ، پژوهشی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار