معاون آموزشی گفت: اینهمه هجمه به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) بی سببی نیست و جهان چاره ای جز پذیرش ارزش ها و عدالت نبوی ندارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمدعلی محققی در نشست معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: فریاد عدالتخواهی مظلومان جهان بر اساس آموزه های نبی مکرم اسلام (ص) و ارزش های اسلامی بلند شده و این اتفاق خواب اسکتبار جهانی را آشفته کرده  است.

وی افزود: اسکتبار در این شرایط چاره ای جز اعمال شنیعی مثل سوزاندن قرآن و تهمت زدن به پیامبر عظیم الشان اسلام راندارد زیرا می بینید تمام ارکان ظلم و جهانی را که خود بر اساس ظلم بناکرده است تحت این آموزه های ارزشی در حال از هم گسستن است.

معاون آموشی بیان داشت: آشنایی و عمل از این ارزش ها نیزا به بیانیه ندارد بلکه باید این ارزش ها را شناخت و به آنها عمل کرد که راه عمل به آننیز مقاومت در برابر استکبار و سرعت و ارتقا بخشیدن به برنامه های ارزشی است.

 شرایط کنونی ما شبهی از شرایط جنگ احزاب هم نیست
معاون آموزشی وزارت بهداشت با انتقاد از کسانی که شرایط کشور را بحرانی توصیف می کنند، گفت: شرایط کنونی ما شبهی از محاصره جنگ احزاب هم نیست.

بنا بر این گزارش وی افزود:  آیا سخت تر از شراط جنگ احزاب هم برای مسلمین تاکنون به وجود آمده است؟ شرایط کنونی کشور که با خدشه چند نفر به بازار ارز به وجود آمده و قابل مدیریت نیز هست کجا می تواند با آن همه سختی مقایسه شود؟

وی تصریح کرد: ما در سختی ها نباید برنامه ها را عقب بیندازیم، مرجعیت علمی شدن در آموزش پزشکی جزو اصول خدشه ناپذیر و غیرقابل برگشت برنامه های وزارت بهداشت است که باید در این شرایط محکم تر از همیشه به سوی آن گام برداریم.

دکتر محققی با اشاره به اینکه هرکس از این مسیر کوتا بیاید در قبال خدا مسئول است، گفت: خوشبختانه ظرفیت مرجع علمی شدن در منطقه که جزو برنامه های اسناد بالادستی کشور است در دانشگاه ها و استعدادهای دانشجویی کشورما وجود دارد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار