سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است ضربه هايي که دروازه بان این تیم در طی دیدار شب گذشته دفع کرده است نقش اصلی را در پیروزی آنها ایفا کرده است.



 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، یاران دی متئو شب گذشته در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دانمارک میهمان تیم نوردس جلاند بودند و توانستند آنها را با نتیجه ی 4 بر صفر مغلوب کنند.
 اما انگشتان طلائی پیترچک در زمانی که چلسی گل اول را به ثمر رسانده بود و در ورزشگاه  حریف تحت فشار زیادی قرار گرفته بود توانست ضربه ی جوشوا جان را دفع کند.
دی متئو در این ارتباط گفت: ما منتظر به ثمر رساندن گل دوم بودیم تا با افزایش فاصله ی خود  با تیم حریف،  بازی را در دست بگیریم اما آنها یک موقعیت استثنائی برای رسیدن به گل کسب کردند که چک آنرا دفع کرد اگر آنها موفق می شدند گل زنی کنند به طور قطع جرعت آنرا می یافتند که به کمک امتیاز میزبانی ما را مغلوب کنند اما چک تمام خطرات آنها را دفع کرد
وی در ادامه افزود:  آنها بسیار قوی ظاهر شدند ما انتظار یک دیدار سخت را داشتیم و با آن مواجه نیز شدیم  گل دوم برای ما بسیار مهم بود و با به ثمر رساندن آن به آرامش رسیدیم و بازی را در دست گرفتیم این رمز پیروزی ما بود که چک نقش بسزائی در آن داشت./ق
برچسب ها: جک ، موثرترین ، بازیکن ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار