معاون وزیر جهاد كشاورزی در امور آب، خاك و صنایع بر تسریع در روند اجرا و تكمیل طرح های آبیاری تحت فشار پارس آباد در شمال استان اردبیل تاكید كرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ میر رحیم سجادی دیروز در بازدید از شبكه های آبیاری در حال اجرای اراضی روستاهای افچی و اژدربیگلو، واحد عمرانی یك شهرستان پارس آباد افزود: با تكمیل و بهره برداری از این طرحها كه از مهم ترین و عظیم ترین طرح های آبیاری تحت فشار كشور محسوب می شوند، سیمای این شهرستان مرزی متحول می شود.

وی، به رعایت قانون و عدالت در امر واگذاری زمین به اشخاص واجد شرایط تاكید كرد و گفت: در واگذاری زمین نباید حقی از كسی ضایع و یا برای كسی ایجاد حق شود.

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی نیز طرح پایاب سد خداآفرین را از عظیم ترین طرحهای آبیاری در سطح كشور دانست و افزود: با بهره برداری از این طرح بیش از 62هزار هكتار از اراضی دیم و مرتعی منطقه تبدیل به آبی می شود.

حجت السلام حبیب برومند، از آماده واگذاری بودن اراضی دشت فتحعلی به افراد واجد شرایط خبر داد و گفت: در قالب این طرح به هر خانوار واجدشرایط چهار هكتار زمین واگذار می شود./ع

برچسب ها: پارس ، آباد ، اجرای ، طرحهای ، آبیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.