قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اولویت اول ما توسعه راه‌های روستایی در خلخال و گرمی است تا سطح برخورداری روستانشینان این مناطق از راه آسفالته وضعیت مطلوبی پیدا کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علی حیدری دیروز در دیدار اهالی روستاهای بخش خورش‌رستم در خلخال افزود: اولویت اول ما توسعه راه‌های روستایی در خلخال و گرمی است تا سطح برخورداری روستانشینان این مناطق از راه آسفالته وضعیت مطلوبی پیدا کند.

وی گفت: اصلی‌ترین اولویت آسفالت راه‌های روستایی امسال برای شهرستان خلخال،‌ گرمی و بیله‌سوار و همچنین بخش‌های خورش‌رستم،‌شاهرود و موران و تازه‌کند است..

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به راه‌های روستایی شهرستان خلخال شد.

وی افزود: زیر‌ساخت راه یکی از اصلی‌ترین نیاز مردم در روستاهاست و ما در روستاهای خلخال شاهد آن هستیم با راه افتادن کمترین بارندگی‌ها روستاییان با هزاران مشکل خود را به شهرها می‌رسانند.

جعفری بنه خلخال توجه ویژه وزیر راه در حوزه راه روستایی را به همراه ارتقای شاخص‌های مدنظر ضروری دانست و گفت: پیگیری مشکلات راه‌های روستایی و آسفالت آنها در اولویت کارهای ما قرار دارد/ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.