عضو کميسيون عمران مجلس گفت: تمام تلاش دستگاه‌هاي ذيربط در مناطق زلزله‌زده به کار گرفته شده تا پيش از فصل سرما سرپناهي امن در اختيار آنها قرار دهيم.

محمد فيروزي نماينده مردم نطنز و قمصر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با دستور جلسه هفته آتي کميسيون عمران گفت: بحث دهياري‌ها که در اين کميسيون به اتمام نرسيده در اولين جلسه پس از بازگشايي مجلس بررسي خواهد شد و همچنين رسيدگي به وضعيت مناطق زلزله‌زده در ايجاد سرپناه در اين شهرستان از ديگر دستور جلسات اين کميسيون در هفته آتي است.

وي در ادامه از جلسه کميسيون عمران با وزير راه براي ساماندهي وضعيت مناطق زلزله‌زده خبر داد و تصريح کرد: بنياد مسکن و کميسيون عمران در جهت ايجاد رفاه و سرپناهي امن براي زلزله‌زدگان و احشام آنها اقداماتي انجام داده‌اند ولي حجم حادثه در اين مناطق بالا بوده و مدتي زمان نياز خواهد بود تا سرپناه قطعي در اختيار زلزله‌زدگان در اين استان قرار بگيرد.

عضو کميسيون عمران مجلس بيان کرد: تمام تلاش دستگاه‌هاي ذيربط در اين مناطق به کار گرفته شده تا پيش از فصل سرما بتوانيم سرپناهي امن در اختيارشان قرار دهيم.

گفتني است؛ آقايي رئيس كميسيون عمران قول تامين سرپناه براي زلزله‌زدگان تا 15 مهرماه را داده بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عمران ، اهر ، ورزقان ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار