مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه گفت: مردم ولایت مدار این خطه هزینه طلاكاری 325خشت ایوان حرم مطهر امام علی (ع) را پرداخت كردند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،'قاسم حیدری'   افزود: سهمیه در نظرگرفته شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان برای شهرستان امیدیه ، تامین هزینه طلاكاری 300خشت ایوان حرم علوی بود كه مردم با احساس دین و علاقه مندی تاكنون هزینه طلاكاری 335 را پرداخت كرده اند.

وی ، اعتمادسازی ، شفافیت ، شناخت مردم از عملكرد ستاد بازسازی عتبات عالیات

و پیوند منطقی و صادقانه با مردم و بازاریان را از علل این موفقیت عنوان كرد و گفت: كمك های نقدی و غیرنقدی مردم از شهریور ماه 1389 تاكنون جمع آوری شده است.

وی گفت: براساس نسبت جمعیتی شهرستان امیدیه به كل استان خوزستان ، سهمیه این شهرستان ، هزینه طلاكاری 265خشت ایوان حرم علوی بود ولی با استفاده از ظرفیت های معنوی در این شهرستان ، سهمیه آن به صورت خودجوش افزایش یافت.

حیدری با بیان اینكه جلب و جذب مشاركت مردمی در این شهرستان برای اهدا كمك ها و هدایای نقدی و غیرنقدی(طلا) همچنان ادامه دارد ابراز امیدواری كرد روند اهدا نذور و كمك های مردم این منطقه در نیمه دوم سال جاری شتاب گیرد.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان امیدیه با اشاره به نقش برجسته معلمان و فرهنگیان در اهدا كمك ها و نذور برای طلاكاری ایوان حرم علوی اظهار كرد: آموزش و پرورش امیدیه در این زمینه رتبه نخست را در استان كسب كرده است.

پروژه طلاكاری ایوان حرم علوی تاكنون حدود 50درصد پیبشرفت داشته است./ع
 

برچسب ها: طلا کاری ، ایوان ، علوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.